Springen optioneel in Bionic Commando Rearmed 2 | Gamer.nl

Springen optioneel in Bionic Commando Rearmed 2 | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

De tweedimensionale Bionic Commando-spellen staan er om bekend dat er niet gesprongen kan worden. In plaats daarvan heeft het hoofdpersonage een grijphaak, waarmee hij aan daken en andere oppervlakken vast kan klampen. Ook de remake die twee jaar geleden werd uitgebracht, Bionic Commando Rearmed, bleef trouw aan dit principe.

In het vervolg kan er dus wel gesprongen worden. Dit functioneert als extra vaardigheid naast het gebruik van de grijphaak. Spelers die hier echter geen behoefte aan hebben, kunnen er voor kiezen om het in zijn geheel uit te zetten. Om dit te doen, moeten zij de Retro-moeilijkheidsgraad kiezen, die terugkeert naar het oorspronkelijk principe van de spellenreeks.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou