Nieuws

Update: Spotify nu verkrijgbaar voor Xbox One

Volgens interne Microsoft-website.

Geschreven door Bart Vermeulen op
Update: De Spotify-app voor Xbox One is officiëel gelanceerd en kan nu gedownload worden in de Microsoft Store. Met Spotify kunnen spelers naar hun favoriete muziek luisteren tijdens het gamen. De app kan ook bediend worden met smart-apparaten.
Spotify

Vorige update: Vanaf vandaag is Spotify verschenen voor Xbox One in de webwinkel van Microsoft. Hoewel deze pagina is gelanceerd, is de app nog niet te downloaden. Wanneer Spotify beschikbaar zal worden gesteld is nog steeds niet bekend. Zoals in onderstaande screenshot te zien is gaat de Xbox One-versie van Spotify er nagenoeg hetzelfde eruitzien als op PlayStation 4.

Origineel bericht: Spotify wordt eindelijk beschikbaar gemaakt voor Xbox One, nadat het al te gebruiken was op PlayStation 3 en PlayStation 4.

Geruchten van een Spotify-app op Xbox One gingen al rond nadat Larry 'Major Nelson' Hryb van Microsoft online was terwijl hij de app aan het testen was op Xbox One. Nu blijkt uit een uitgelekte afbeelding van een interne Microsoft-website dat de app inderdaad in ontwikkeling is.

Spotify was al beschikbaar voor PlayStation 3 en PlayStation 4. Binnenkort kunnen Xbox One-bezitters dus ook gebruik maken van de populaire streamingdienst. Een releasedatum is nog niet aangekondigd.

Spotify

Dit artikel delen:

Lees meer

Tips om te overleven in PlayerUnknown’s Battlegrounds Nieuwe Mega Man-concept art gevonden in Mega Man Legacy Collection 2
35

Reacties op: Update: Spotify nu verkrijgbaar voor Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • water

    • 4 augustus 2017 15:31
    zozo, nu al?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FishSt1ck

    • 4 augustus 2017 15:46
    @water tja exclusiviteit deals zijn goed voor niemand…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 4 augustus 2017 16:28
    @fishst1ck

    De PlayStation doet het er anders wel goed door ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 4 augustus 2017 16:13
    @water

    Rofl

    Je kon allang spotify luisteren via een app

    Maarja wie wil spotify kut kwaliteit
    Miss leuk voor mediamarkt speakertjes

    Maar niet voor een high end audioset

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FisherJB

    • 4 augustus 2017 16:42
    @scream2late ik weet niet wat jou probleem is maar spotify geeft hele goeie kwaliteit muziek (miss wel de beste die er is), wss probeer je gewoon weer een rede te verzinnen om xbox ofzo te verdedigen dat ze niet de beste streamingdienst hebben op dit moment!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 4 augustus 2017 20:21
    @fisherjb

    Goede kwaliteit rofl
    Als je betaald heb je 320kbs mp3s
    Kap je veel frequenties af

    En de beste streaming dienst is tidal ism bluesound module

    Maar ik hoor al van kwaliteit heb jij geen kaas gegeten

    Reageer dan niet.. met oh xbox heeft dat niet bladibla

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 4 augustus 2017 20:44
    @scream2late

    Ik zal tidal eens uitproberen. Zag dat het 30dagen op proef is voor lossless.
    Kan ik mooi spotify, iTunes en tidal vergelijken want sommige albums kan ik op allemaal luisteren.
    Maar ik sta altijd open voor beter geluid.
    Ik ben tevreden met spotify maar als het beter kan waarom niet. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 7 augustus 2017 13:58
    @scream2late jezus wat een elitair gelul weer zeg, spotify is geweldig, de geluidskwaliteit is prima. Maargoed prima dat jij als geluidspurist zogenaamd alle tonen kan horen op je episch dure koptelefoon, maar om nou een dienst gelijk als KUT weg te zetten….beetje overbodig niet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 4 augustus 2017 18:29
    @scream2late

    Probeer je weer onzin de wereld in te helpen knul? Misschien eens ergens in verdiepen en niet een random quote van het net napraten…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 4 augustus 2017 20:23
    @edwin1984

    Verdiep jezelf eens spotify is kut t.o.v tidal

    En lossles via spotify is een wereld van verschil

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 4 augustus 2017 21:46
    @scream2late

    Kan best zijn dat tidal betere kwaliteit muziek heeft. Maar Spotify simpelweg kut noemen slaat nergens op. Kwaliteit is hier dik in orde. En nee we luisteren het niet op een paar simpele boxjes van een paar tientjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 4 augustus 2017 18:49
    @scream2late

    Misschien je settings in Spotify maar even op extreme zetten.
    Maar ja, als je een gratis versie hebt dan heb je deze optie al niet.
    En dan moet je het inderdaad met kut kwaliteit doen.

    Snap ik ook wel als Xbox dit niet eens ondersteund dat je het met een kut versie op je mobiel moet doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 4 augustus 2017 20:22
    @spreadthehate

    Ik heb de betaalde versie
    320kbs extreme noemen rofl
    Bowers en wilkens cm 10
    Dus geen mediamarkt speakertjes waar je geen verschil hoort

    Xbox pfff lol gebruiktt veel te veel stroom voor spotify
    En games speel ik zonder muziek

    Shield is me mediacenter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hooper

    • 4 augustus 2017 20:51
    @scream2late
    Bowers&Wilkins; is te koop bij Mediamarkt. Jij hebt dus Mediamarkt speakertjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BolleB

    • 5 augustus 2017 00:19
    @scream2late Als in, nvidia shield?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 5 augustus 2017 10:55
    @scream2late dus je hebt de betaalde versie van iets wat jezelf extreem kut noemt? Right….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FisherJB

    • 4 augustus 2017 16:40
    Héhé eindelijk goeie kwaliteit! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 4 augustus 2017 16:47
    Externe hdd met je eigen muziek als je maar de juiste sites weet, hou je daar niet van dan is spotify een prima optie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 4 augustus 2017 19:15
    Ah nice, zat ik van v/d week nog naar te zoeken op X1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 4 augustus 2017 19:35
    als ik geen ps4 had gehad. Was dit misschien de rede om de swiffer te pakken en mijn xbox1 af te stoffen