Nieuws
Spider-Man 2

'Spider-Man 2-gameplay binnenkort getoond'

'Marvel is er blij mee'

Geschreven door Ruan Moleman op
Er wordt naar verluidt binnenkort gameplay getoond voor het aankomende Spider-Man 2.

Dat claimt insider Millie Amand op Twitter. Marvel zou onder de indruk zijn van de game en de verwachtingen overtreffen. Volgens een Marvel-medewerker is de game opvallend vloeiend. Een andere medewerker dacht dat ze een tussenfilmpje aan het kijken waren, terwijl het gameplay was.

Amand zegt dat de gameplay binnenkort wordt getoond getoond. Volgens eerdere geruchten houdt Sony in september een evenement. Mogelijk is dit het evenement waar de nieuwe gameplay wordt getoond. 

Marvel's Spider-Man 2 werd vorig jaar in september onthuld tijdens een live presentatie van Sony. Sindsdien is het stil gebleven rondom de game. Het vervolg op Spider-Man en Spider-Man: Miles Morales draait zowel om Peter Parker als Miles Morales. Hoewel nog weinig bekend is, maakt de trailer wel duidelijk dat Venom geïntroduceerd wordt in het spel. Tony Todd (Candyman) spreekt de stem in. Yuri Lowenthal en Nadji Jeter keren terug als Peter en Miles.

Dit artikel delen:

Lees meer

The Wandering Village komt 14 september uit op Steam Ontwikkeling current-gen-update The Witcher 3 nog steeds op schema
14

Reacties op: 'Spider-Man 2-gameplay binnenkort getoond'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 8 september 2022 08:34
    Ik ben benieuwd naar deze game insomniac is een geweldige studio dus ik heb er vertrouwen in.. Ik denk dat hij of op het marvel/disney event of bij een eventuele showcase van Sony getoond gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 8 september 2022 09:01
    Ik geniet met volle teugen van Spider-man Remastered op PC. Kan niet wachten tot dat Spider-man 2 op PC verschijnt. Maar dat zal nog wel een jaartje duren verwacht ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 8 september 2022 10:16
    @mhnl1979 *3 tot 4 jaar?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 8 september 2022 10:24
    @Liquidshake denk wel sneller. Sony gaat er nu werk van maken. 3 jaar geleden was dat totaal geen prioriteit. Bovendien heeft een drie jaar oud spel uitgeven alleen zin als er enigszins geremastered is. Maar we zullen zien. Genoeg in de backlog zeg maar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 8 september 2022 11:26
    @mhnl1979 ja, beetje koffie dik kijken als Sony zijn eigen visie daarin niet verduidelijkt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stingeling

    • 8 september 2022 09:49
    Tony Todd voor de voiceover van Venom. Excellent choice!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 8 september 2022 12:30
    Ik hoop wel dat ze in Spiderman 2 de stealth missies achterwege laten. Vond Spiderman echt geweldig op de MJ stealth missies na, dat is niet echt mijn ding. Het in de open wereld rond slingeren vond ik echt geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TPpower

    • 8 september 2022 14:11
    waneer komt hij uit ik ga hem zoizo spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 8 september 2022 15:19
    Morgenavond is het toch de Disney & Marvel Game Showcase?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grotespeler

    • 8 september 2022 18:18
    @gusanito Klopt is morgen avond, hoop ook dat we iets van Wolverine gaan zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 8 september 2022 18:38
    @Grotespeler Dat zou echt heel tof zijn. Zo benieuwd wat Insomniac gaat doen met die titel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CaptainWinslow

    • 8 september 2022 22:10
    @Grotespeler Ga daar maar niet van uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 september 2022 18:46
    Op de arkhame serie na de beste superhelden game voor mij, heel erg vermaakt met eerste deel en benieuwd wat ze met deel 2 doen en wolverine.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grotespeler

    • 8 september 2022 18:59
    Ik denk wel dat we eerder een release date van Miles Morales op de PC krijgen dan een release date van Spiderman 2