De game gebruikt indrukwekkende technologie om de hele wereld te simuleren. De ontwikkelaars hebben veel bekende monumenten met de hand gemaakt, maar het zou te veel werk kosten om de hele wereld handmatig na te maken. Algoritmes gebruiken daarom kaarten om gebouwen en andere plaatsen automatisch te genereren. Dat levert in sommige gevallen geestige resultaten op.
Zo is het huis van de Britse koningin plotseling een kantorencomplex geworden.
Een Reddit-gebruiker vloog over de Arena van Nîmes, een amfitheater in Zuid-Frankrijk dat is geïnspireerd door het Colosseum in Rome.
Een andere gebruiker trok naar de Schwedagonpagode, de grootste tempel van Myanmar. De 98 meter hoge tempel met bladgoud en duizenden edelstenen is nauwelijks herkenbaar in de game. Ook de pagodes met groene daken eromheen zijn omgetoverd tot appartementen.
Reacties op: Spelers Microsoft Flight Simulator ontdekken opmerkelijke foutjes
Quintex
Ferio
Dat wel, maar eigenlijk had dit niet mogen gebeuren. Lijkt mij gewoon weer een release dat uitgebracht moest worden.
WvA
Jumpman
Quintex
Teknootje
Daar hadden ze toch wel een controle kunnen doen of dat die klopte.
dezwarteziel
kleinekoosjer
GWO
SuperDre
darkmanwls
Wat een gezeik. Hebben jullie enig idee wat een prestatie deze technologie is?
denver
Misschien had je je tijd beter kunnen besteden aan hoe je het NAT type van de Xbox op ‘open’ kan zetten, want dat artikel is er wel over de Playstation uitgekomen. 🤮
garciagarcia
Dit artikel is geschreven omdat er vanuit de spelersbase ook aandacht aan wordt besteed. Dan is het toch relevant gamenieuws wat ook vermeld mag worden? Er worden gewoon wat voorbeelden genoemd en de game wordt verder nergens op afgerekend.