Nieuws
Fifa 20

Spelers kunnen in Fifa 20 vrouwelijke managers creëren

Voor het eerst in een Fifa-game

Geschreven door Michel Musters op
Voor het eerst in een Fifa-game kunnen spelers in Fifa 20 een vrouwelijke manager creëren.

Spelers kunnen in Career Mode hun eigen manager samenstellen en kiezen uit onder andere lichaamstype, huidskleur, kleding en haarstijl, en dus ook geslacht. Het is voor het eerst dat dit mogelijk is in een Fifa-game. Vervolgens kan met de manager in kwestie een carrière worden begonnen.

Sinds Fifa 16 is het al mogelijk om met vrouwelijke voetbalteams te spelen. Fifa Ultimate Team heeft echter nog geen vrouwelijke clubs of spelers. In de aankomende Volta-modus van Fifa 20, waarin straatvoetbal wordt gespeeld, spelen mannen en vrouwen door en met elkaar.

Verder is duidelijk geworden dat in de Career Mode van Fifa 20 men interactieve persconferenties op belangrijke momenten tijdens het seizoen houdt. Op dat moment kan men niet alleen de pers te woord staan, maar door de juiste dingen te zeggen ook het team tevreden houden.

Fifa 20

Dit artikel delen:

Lees meer

Zo vervang je de batterij in een Game Boy-cartridge Ontmoet Amara uit Borderlands 3
11

Reacties op: Spelers kunnen in Fifa 20 vrouwelijke managers creëren

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • AGxKiiNG

    • 8 augustus 2019 09:08
    Wauw!!!! FIFA is zo vooruitstrevend weer he!! Wat een vernieuwing!! Wat een ongekend goede franchise.

    -sarcasme off-

    Waarschijnlijk weer de enige wijziging met FIFA STREET (wat overigens al 100 jaar op de plank ligt te rotten) die dit jaar wordt toegevoegd.
    Waardeloos is het geworden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iluyan

    • 8 augustus 2019 09:15
    Mindblowing

    Hier zat ik echt op te wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Voci

    • 8 augustus 2019 09:34
    Ik neem aan dat de vrouwelijke namen ook eindelijk zijn ingesproken? In FIFA 16 en 18 voelt spelen met vrouwelijke teams heel karig door het gebrek daar aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Darkness2K7

    • 8 augustus 2019 11:29
    eindelijk wel een wedstrijd die je op het hoogste niveau kan winnen :)
    als ze dezelfde logica gebruiken,Niet dat lieke 93 is of zo en rondjes rond messi kan rennen
    https://www.cbssports.com/soccer/news/a-dallas-fc-under-15-boys-squad-beat-the-u-s-womens-national-team-in-a-scrimmage/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 8 augustus 2019 11:55
    @Darkness2K7 die link is nogal nutteloos… je kan er zelf wel van uit gaan dat die vrouwen niet voluit zijn gegaan, toch? gewoon een sportief potje ;P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Darkness2K7

    • 8 augustus 2019 21:57
    @Markus88
    https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4389760/USA-women-s-team-suffer-5-2-loss-FC-Dallas-U-15-boys.html
    https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3609949/Matildas-lose-7-0-Newcastle-Jets-15s-Rio-Olympics-warm-up.html
    nog een …….
    het feit dat de media aan het downplayen is en fotos van het scorenbord niet mochten geeft een andere beeld van de motivatie..
    het was gewoon een oefenpot (no pun intended) en die verloren ze van kinderen..

    gaat er imo dat het niveau een martens of die van de USA niet straks ook op 90+ staan,

    maar fifa zal ze wel hoog zetten en dus een gemiddelde basisspeler van de eredivisie die nu op 55-60 staat ziet iemand die hij met 2 vingers in zn neus aankan op 80+ gezet worden.

    een williams slaat menige mannelijke tenniser van de baan daar zou het eerlijk zijn :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 augustus 2019 11:54
    Ik denk niet dat een team van gemiddelde eredivisie basisspelers het oranje dames team aankan hoor. @Darkness2K7

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mellieee

    • 9 augustus 2019 12:44
    @fonsrutte hahaha! NL elftal vrouwenvoetbal staat misschien gelijk aan de 1e/2e klasse amateur voetbal. Vrouwen hebben totaal geen kracht vergeleken met de mannen. Die verliezen dus 9/10 duels.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mellieee

    • 8 augustus 2019 12:13
    Verschrikkelijk zeg! Komt er nieuws over de carreer mode en wat denk je…
    Ja hoor! We kunnen met vrouwen als coach spelen.
    Wat betreft die persconferenties is het ook afwachten. Het is waarschijnlijk zo dat je na 3 wedstrijden steeds dezelfde vragen krijgt. Zelfde geldt voor die transfers van afgelopen Fifa, god wat waren die irritant zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iluyan

    • 8 augustus 2019 22:32
    @Mellieee klopt die cutscenes zijn leuk voor de eerste keer maar daarna super irritant. Ben ook veel minder snel geneigd vol te onderhandelen op deze mannier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Voci

    • 8 augustus 2019 23:12
    De tennis vergelijking gaat zeker niet op. Williams is een keer de uitdaging aangegaan tegen de nummer ~250 van de mannen. Die kerel won zeer rustig aan met 6-0 6-1. Is ook logisch want mannen zijn in alles beter: slaan veel harder, zijn veel mobieler. Geen enkele vrouw zou in de ‘gemengde’ top200 staan.

    Overigens vind ik dat Martens etc alsnog 90 moeten krijgen. Ze moeten een rating hebben op basis van het vrouwenvoetbal.