Nieuws
Skyrim

Speler doodt ieder levend wezen in The Elder Scrolls 5: Skyrim

Een wonderbaarlijke prestatie... en een beetje eng

Geschreven door Michel Musters op
Een The Elder Scrolls 5: Skyrim-speler heeft ieder 'levend' wezen in de game gedood.

"Ik ben klaar", zo claimt Reddit-bezoeker jaeinskyrim. "2201 mensen en NPC's, plus meer dan 2400 verschillende wezens. Allemaal dood. Ik ben alleen in Skyrim."

De speler heeft de hulp ingeschakeld van enkele mods om deze uitdagende klus te klaren. Dankzij de mods Kill 'em All en Death Awaits Us All was het mogelijk om zelfs NPC's die belangrijk zijn voor het verhaal te doden.

In een fotoserie op Reddit - hieronder zijn er enkelen te zien - toont jaeinskyrim de ravage die hij heeft aangericht.

The Elder Scrolls 5: Skyrim
The Elder Scrolls 5: Skyrim
The Elder Scrolls 5: Skyrim

Dit artikel delen:

Lees meer

Overgeklokte Radeon RX 6900 XT breekt wereldrecord in 3DMark De eerste gameplaybeelden van Total War: Warhammer 3
8

Reacties op: Speler doodt ieder levend wezen in The Elder Scrolls 5: Skyrim

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    JaapGoose

    • 14 mei 2021 16:52
    FBI, lezen we mee? :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 mei 2021 18:33
    @JaapGoose wie zegt dat het een Amerikaan is๐Ÿ˜‰. Rest van wereld zitten ook wat psycho's

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 15 mei 2021 19:42
    @hulstpower 1000x liever een labiele Amerikaan loslaten in een game dan weer een schietpartij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 mei 2021 20:02
    @rohirrimdwarf ik zeg niet laat hem niet los maar mee van kan ook een gekke Rus of Duitsers. Er zitten averal gekken op de wereld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 19 mei 2021 21:35
    @hulstpower klopt helemaal. Maar in Amerika slaat het echt alles. Wat een extreem land. Kijk maar eens naar onderzoeken waarin de statistieken worden getoond hoeveel Amerikanen er in lulkoek geloven. Zoals microchips in corona vaccins. Gemaakt door Bill Gates.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 14 mei 2021 17:43
    LOL, weet nog dat ik dat bleef proberen bij Carmageddon, maar voordat ik dan altijd de laatste voetganger kon overrijden crashte de game, altijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    den_the_man

    • 14 mei 2021 19:53
    Had ik nog maar zoveel vrije tijd, hahaha!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 14 mei 2021 21:01
    Kan wel raden wat die voor werk doet.