Gisteren verscheen het eerste deel in de serie "Ask EA!", waar PlanetMoHAA vragen aan de uitgever/ontwikkelaar stelde over de first person shooter Medal of Honor: Pacific Assault. Net zoals gisteren gaat het dit keer voornamelijk over de animaties van het spel. Chris Oakley, Joe McGuffin en Robin Johnson laten ons nu weten dat de animaties in de singleplayer campaign anders zullen zijn dan in het multiplayer gedeelte. Verder zal de AI in het spel bewust zijn van de omgeving en mogelijk gevaar. De computer zal hier dan ook gepast op reageren, zoals gebukt lopen over open terrein.Q: Are there going to be different animations for the same actions (i.e. reloading, manning a machine gun)?

A: Yes, we have weapon/item specific animations.

Q: When you wound, but not kill someone, will ragdoll effects still apply? (You shoot someone in the leg and they fall, etc…) or will it just have a pre-acted animation like MOHAA uses?

A: We've authored a variety of writhing in pain animations that also can blend to ragdoll if the wounded character is shot again.

Zo ziet een boer met kiespijn er dus uit De jongens van EA moeten ons echter op één punt teleurstellen, want spelers zullen in het spel geen voeten en benen hebben, althans, als je naar beneden kijkt zul je helemaal niets zien. *snik*