Ontwikkelaar Steel Monkeys zal gebruik gaan maken van de SpeedTree technologie voor de weergave van realistische bomen in zijn next-gen misdaadgame 2 Days to Vegas. SpeedTree is zeer populaire middleware en wordt onder andere gebruikt in The Elder Scrolls IV: Oblivion en de Unreal 3 engine.
In 2 Days to Vegas neem je de rol aan van Vinny, een crimineel die net uit de gevangenis is vrijgelaten en van plan is het rechte pad te gaan volgen. Wanneer zijn broer zichzelf echter in de penarie werkt, staat er niets anders op dan hem een handje te helpen. Wat volgt is een 48 uur durende race tegen de klok, vol vuurgevechten, achtervolgingen en ander spektakel in verschillende steden in de VS.
Reacties op: SpeedTree verzorgt boompjes in 2 Days to Vegas
SikTh_
Victory-Is-Life
KOMT OP XB360
Stangerz91
Rogue
Erwie
Rogue
Bron: http://www.steelmonkeys.by/en/projects/2dtv_game
Erwie
MasterPie
Skinner
Skeejay
achja misschien zijn die next gen consoles toch krachtiger dan ze nu lijken te zijn… dat kan natuurlijk ook…
Legendary
Skeejay: Het zijn natuurlijk wel bewerkte plaatjes, maar ja, dat zijn de meeste officiele screens wel tegenwoordig. Dus in hoeverre dit garant staat voor ingame kwaliteit weten we niet.
Overigens, ik zie geen realtime reflectie terug in de auto's, bekijk maar de beide auto's in de eerste screen. En waar zie jij de kwaliteit in de softshadowing effecten terug? De onderste? Ik zie er zelfs geen.
xavdeman
kreative
Legendary
Henkieboy
Skeejay
en op die witte SUV zie je de brug reflecteren.
Johnny_anoniem
Legendary
Legendary
Screen bijv. met zwarte auto en rode vrachtwagen zie je duidelijk waar ze photoshop hebben gebruikt in de reflecties ed. Ok, nu ben ik weer wat minder geinteresseerd, dit vond ik al belachelijk toen ze het eerst toonde.
PensArmstrong
Kan natuurlijk ook zijn dat die van de PS3 waren, en dit 360 screens zijn.