Nieuws

Soundtrack Fifa 22 is de grootste in een Fifa-game tot nu toe

Er zijn in totaal 122 nummers

Geschreven door Michel Musters op
Electronic Arts heeft de soundtrack van Fifa 22 onthuld en het is de grootste soundtrack in een Fifa-game tot dusver.

Het gaat om in totaal 122 nummers. 52 stuks staan op de soundtrack van het hoofdspel, en 70 nummers zijn specifiek voor de Volta Football-modus bedoeld. Onder de artiesten op de soundtrack vallen onder andere CHVRCHES, Glass Animals, DJ Snake, Swedish House Mafia.

Een gedeelte van de soundtrack is nu alvast te beluisteren op plekken als Spotify en Apple Music.

Fifa 22 verschijnt op 1 oktober voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, pc en Google Stadia. Alleen de next-gen versies bevatten Hypermotion, waarmee animaties realistischer moeten ogen. Er komt een Legacy Edition van de game naar de Switch.

Dit artikel delen:

Lees meer

Acteur Giancarlo Esposito vertelt meer over Far Cry 6 Europese videokaartprijzen stijgen weer; voorraad daalt
21

Reacties op: Soundtrack Fifa 22 is de grootste in een Fifa-game tot nu toe

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Exalian-1

    • 21 september 2021 09:25
    Ik ken geen een van de namen die wordt genoemd in dit artikel. Ik word oud…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yoji

    • 21 september 2021 12:22
    @Exalian-1 vroeger schreven ze ik word ook zonder T hoor!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 22 september 2021 17:11
    @Yoji Je hebt gelijk. Heb het aangepast. ;)
    Ik weet dat dit zonder hoort, maar is er toch tussen gekomen. Te snel typen als oud mannetje is ook niet makkelijk. lol. Of ik kan zeggen "ben zo oud dat ik de les vergeten ben waar de t nou wel of niet hoort". :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 21 september 2021 09:29
    Als je goeie muziek luistert dan ken je genoeg namen op die lijst.

    Rap en edm samen is altijd lekker

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 21 september 2021 09:40
    @RIOdeMIO zozo goeie muziek nog wel. Misschien voor jou maar voor vele kan het ook klinken als bagger. Het moet je smaak maar zijn ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 21 september 2021 10:25
    @-JK- Drake nummer 1 ter wereld denk dat genoeg het luisteren ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 21 september 2021 12:25
    @RIOdeMIO dat maakt het niet per definitie goed.
    Weet je hoeveel zalen de toppers al hebben uitverkocht? Is dat dan automatisch goeie muziek?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 21 september 2021 10:14
    @RIOdeMIO
    Goede muziek….HAHAHAHAHA…..man man man. Bedankt voor het lachen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 21 september 2021 10:28
    @The_Stifmeister Nee metal en rock is goed of luister je miss wat punk?

    Jij en die JK kneus zouden je feiten moeten checken alleen al op billboard staan kanye en drake al weken boven die rotzooi als billie eilish daarnaast staan in die video namen als Major lazer dj snake aluna duidelijk weten jullie geen kut van muziek of wat er momenteel in de club en op de radio gedraait word

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 21 september 2021 10:51
    @RIOdeMIO
    Niveau'tje hoor. Je hoeft niet meteen te gaan schelden als iemand het niet met je eens is. Jouw smaak is niet de absolute waarheid. Overigens ontzettend sneu als je denkt de top van de 'billboard' synoniem is voor goede muziek. Misschien als je wat ouder bent je het nog wel eens leert maar gezien je taalgebruik zal dat nog wel een paar jaartjes duren.

    Afgezien daarvan is muziek zo subjectief als het maar zijn kan, dus discussieren hierover is compleet nutteloos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bigds9fan

    • 21 september 2021 11:01
    @The_Stifmeister Precies.

    Er zijn talloze soorten muziek en het is maar net wat je smaak is. Dat gezegd is hetgeen er in de hitlijsten staat wel hetgeen wat het meest gemarket wordt en dat hoeft niet per se te slaan op kwaliteit.

    Vroeger dacht ik dat wel maar ik ben inmiddels ouder en ietwat wijzer geworden en veel van de echt goede muziek is juist de soort die je niet continue op de radio hoort.

    Maar goed ik luister dan ook bijna alles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 21 september 2021 16:21
    @The_Stifmeister het is pas sneu dat jij en die andere simpele hier menen commentaar te moeten geven op een mening.

    Als je dat niet kan accepteren hou dan gwn je klep

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 21 september 2021 16:46
    @RIOdeMIO
    Ik hoop dat je zelf wel inziet hoe hypocriet je comment is.

    Verder laat ik het hierbij. Geniet lekker van je muziek, knul. En probeer te accepteren dat er ook mensen zijn die er niet van houden en een andere smaak hebben (hoe moeilijk dat ook is voor je, kennelijk).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 22 september 2021 12:41
    @The_Stifmeister kan ik beter tegen jou zeggen ventje jij reageert op een mening met een hoop onzin niet ik he

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 21 september 2021 14:37
    @RIOdeMIO Als we goede muziek willen luisteren gaan we in ieder geval niet naar jouw luisteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 21 september 2021 16:21
    @armilo-theus nee doe maar niet idd zou de mood goed verzieken met mensen als jullie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    velocityx

    • 21 september 2021 11:31
    Dat is echt veel. Dat is meer dan 8 uur muziek? Volgens mij heb je alle nummers over een paar maanden pas gehoord. Ik speel altijd maar 2 of 3 snelle potjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 21 september 2021 14:49
    Ervan uitgaande dat de nummers random voorbij komen, kan het nog wel veel langer duren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • babayaka1972

    • 21 september 2021 13:08
    Goh, nou dacht ik dat gamen om de game ging, maar het gaat om een soundtrack.
    Eerste wat ik altijd doe is die klere muziek uitzetten van games. Zo irritant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 21 september 2021 14:48
    Ik ken alleen (en luister graag naar) The Chemical Brothers en Polo & Pan. De rest zegt me weinig tot niets.