Nieuws
State of Play

Sony zendt donderdag nieuwe State of Play uit

Met focus op Deathloop

Geschreven door Lucas May op
Sony zendt aanstaande donderdagavond een nieuwe State of Play uit die voornamelijk nieuwe informatie over Deathloop deelt. Dat maakt het bedrijf bekend in een bericht op de PlayStation Blog.

De State of Play-presentatie vindt donderdag 8 juli om 23:00 uur Nederlandse tijd plaats. Tijdens de presentatie wordt negen minuten gameplay getoond over Deathloop. Verder worden indiegames en third-party games getoond. Sony benadrukt dat er geen updates worden gegeven over de volgende God of War, Horizon Forbidden West of de volgende generatie PlayStation VR. 

De State of Play duurt ongeveer 30 minuten en is donderdag om 23:00 te bekijken op YouTube en Twitch.

Dit artikel delen:

Lees meer

Test Drive Unlimited Solar Crown verschijnt op 22 september 2022 Het introfilmpje van Lost Judgment
13

Reacties op: Sony zendt donderdag nieuwe State of Play uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    poklaan

    • 6 juli 2021 16:34
    Wat een gigantische teleurstelling zeg. Iedereen komt met een grote show, en waar komt Sony mee na een maand extra wachten? Een State of Play van 30 minuten met als grote klapper Deathloop….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 6 juli 2021 16:38
    @poklaan idd niet echt wat je verwacht als 'reactie' op de E3. Een promo voor gamedeal van een first party Xbox studio en specifiek niks van hun eigen grote games. Wel indies, benieuwd of ze dan een beetje ingaan op de slechte verhalen van afgelopen week…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 6 juli 2021 16:39
    @poklaan als gamer nou eens een volledig bericht neerzet. Informatie over God of war, Horizon en de nieuwe generatie vr komen gedurende de zomer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    shadowfirenl

    • 7 juli 2021 07:59
    @poklaan die shows van de concurrentie waren anders ook niet zo spannend, Sony hoeft niet zo nodig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 7 juli 2021 11:01
    @shadowfirenl Nou Xbox was toch echt wel prima hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    shadowfirenl

    • 7 juli 2021 13:32
    @RIOdeMIO mwah, vond het matig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 juli 2021 13:58
    @shadowfirenl ik ook eerlijk gezegd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 juli 2021 08:42
    @poklaan Sony doet het op een andere manier, beetje zoals Nintendo al een tijdje doet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 juli 2021 16:59
    Ik ga er vanuit dat Sony echt nog wel iets uit ze hoed tovert, zoals als ze bluepoint games gekocht hebben misschien een teaser van een nieuwe game van hun. Maar alleen deathloop en wat indies en paar 3rd party nee geloof ik niet. By the way death loop hoe meer ik er van zie hoe meer zin ik in de game krijg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 6 juli 2021 18:00
    @hulstpower duurde even voor ik 'snapte' wat deathloop nou voor game is, maar kijk er idd naar uit! Vraag me af als ie op PS en Pc uitkomt, zou ie dan day one in Game Pass voor pc komen. Of is daar ook een deal over met Sony?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 juli 2021 18:24
    @COSMIC_TSAR nee hij komt niet naar gamepass op pc denk ik, dan had micro dat wel gezegd. Denk dat Sony dat wel vast legt met de games die ze ex time naar ps halen maar die wel naar pc mogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 juli 2021 08:44
    @COSMIC_TSAR Bethesda heeft een contract met Sony m.b.t. deze game dus ik ga er niet van uit dat ie op gamepass komt. Of ze moeten een gaatje hebben gevonden in het contract, maar dat lijkt me sterk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 7 juli 2021 11:02
    Ben wel echt benieuwd naar de toppers helaas nog even wachten dan maar.