Limbo verscheen als gevolg pas een jaar later op PSN, de game bleef tot die tijd exclusief voor Microsofts Xbox 360 en werd daar uitgebracht als onderdeel van de Xbox Live Summer of Arcade. De onthulling van Sony's onderhandelingen met Playdead werden door Smith gedaan in een lezing over de relatie tussen uitgevers en ontwikkelaars, waarin hij tips gaf over hoe studio's het beste games kunnen pitchen aan potentiële geldschieters.
Sony wilde rechten op Limbo, daarom geen PS3-exclusive
subtitle
Limbo-maker Playdead sprak met Sony om het spel exclusief naar PlayStation Network te brengen. De uitgever wilde hiervoor echter ook de IP-rechten hebben, waar Playdead niets in zag, zo liet Sony's executive producer Pete Smith onlangs weten tijdens een lezing.
Reacties op: Sony wilde rechten op Limbo, daarom geen PS3-exclusive
Reanimationist
Rare eis, om gelijk de IP-rechten te kapen…
Untitled Player
Cryptical
Mortal Kombat
ShadowX
Op moment kijk ik enorm uit naar http://www.deadlightgame.com/ die grafisch en bijna dezelfde stijl heeft als Limbo.
Kaffalicious
Tostigroover
Maar in hetzelfde artikel zegt Smith volgens mij ook dat Sony een fout heeft begaan door aan die eis vast te houden. Play Dead ging met hun spel Limbo namelijk naar de concurrent (Microsoft) en heeft daar haar initiële succes en verkopen genoten. Veel later kwam Limbo pas naar de PlayStation.