Nieuws
PlayStation Plus

Sony verhoogt prijzen van Playstation Plus per 31 augustus

Online gamen en meer voor extra geld

Geschreven door Bart Vermeulen op
Sony heeft een prijsverhoging aangekondigd voor het Playstation Plus-abonnement dat vanaf 31 augustus ingaat.

Abonnee's van PlayStation Plus hebben hierover een email ontvangen van Sony. Degenen die na 31 augustus een jaarabonnement afsluiten, zullen 59,99 euro betalen in plaats van het eerdere 49,99 euro. Per kwartaal gaat de prijs omhoog van 19,99 euro naar 24,99 euro en gebruikers die per maand betalen gaan 7,99 euro in plaats van 6,99 euro betalen.

Het annuleren van een PlayStation Plus-lidmaatschap moet 48 uur voor de volgende betaling plaatsvinden en kan geregeld worden via PlayStation.com.

Om de prijsverhoging voor te zijn kunnen PlayStation-gebruikers die de dienst willen blijven gebruiken nu nog een abonnement afsluiten of verlengen voor de huidige prijs.

De prijzen zijn vooralsnog alleen in Europa en Australië verhoogd. Het is nog onduidelijk of dit ook in andere regio's gaat gebeuren.

Ps Plus

Dit artikel delen:

Lees meer

Motion capture-acteur: 'GTA 6-cv is nep' Yonder: The Cloud Catcher Chronicles
39

Reacties op: Sony verhoogt prijzen van Playstation Plus per 31 augustus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • wootism

    • 28 juli 2017 12:42
    Tja, een euro per maand meer…
    Vraag me toch af wat de reden hiervan is. Nu is het hetzelfde als de Xbox abbo's toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 28 juli 2017 12:55
    Ik zou vooral graag horen waarom ze dit doen. Krijgen we er ook iets extra's voor terug?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bertus B.

    • 28 juli 2017 13:17
    @gorightahead als we de subkop moeten geloven wel, kan het alleen in de tekst niet terugvinden…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NrFive

    • 28 juli 2017 13:42
    Ik snap niet dat ze niet gewoon 2 smaken aanbieden. Alleen om online te spelen en eentje met alle extra's.

    Al een tijdje geleden gestopt met PS Plus afnemen. Speel voornamelijk single player spellen. Maar niet gratis online zit me tot op vandaag niet lekker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 28 juli 2017 13:44
    Waren dit niet de oorspronkelijke prijzen toen ze net met plus begonnen? Staat me iets van bij dat herval eens eerder 60 euro heeft gekost.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Humpdog

    • 28 juli 2017 13:46
    Yup. Het begon met 60 euro

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 28 juli 2017 14:14
    beetje een dick move. maar ik moet sowieso verlengen voor eind augustus.

    De prijzen zijn nu gelijk met XBL in America . Thx Obama.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 28 juli 2017 14:53
    Stelletje ratten zijn het bij Sony.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 28 juli 2017 15:18
    Maar de service verbeteren zit er niet in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 28 juli 2017 15:25
    Verbeter eerst maar de kwaliteit van je diensten. Na 10 minuten loopt store al vast. Oneindig laden. Downloaden rete traag. ( ligt niet aan mijn inet). Te vaak psn down etc etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 juli 2017 15:30
    @ayho Ik ontken niet dat jouw probleem bestaat, maar ik heb echt nergens last van. Store is snel, downloaden gaat snel (niet zo snel als op pc, maar snel genoeg). Vroeger had ik ook last van zeer trage PSN, maar dat probleem is toch al wel een jaar of 2 weg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 28 juli 2017 15:31
    @ayho hier heb ik nou ook altijd last van op mijn ps4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 28 juli 2017 15:45
    @ayho check je instellingen een, stel een Google Public DNS (8.8.8.8/8.8.4.4) in ipv automatisch configureren, ik trek volle snelheid en de store is nog nooit traag geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 28 juli 2017 15:57
    @casualkiller

    Darwin award voor jouw
    Hou dom kun je zijn een onveilige dns gebruiken

    Dat het zonder al niet goed werkt zegt al genoeg

    Download met 250mbs van live zonder al die onzin

    Rofl

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 28 juli 2017 18:33
    Nu moet je wel eerlijk zijn zo veel is er niet te vinden in de shop ik kom er nooit weinig exclusives @scream2late

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 28 juli 2017 19:49
    @scream2late

    Hoe is een DNS een onveilige DNS ? Van Google ?
    Je hebt weer eens geen idee waar je over praat, niet dat me dat verbaast.

    Google's DNS is niet onveilig. (een slimme knul als jijzelf kan vast wel met zwaar overtuigend bewijs daar voor komen toch? ). Privacy? denk je dat je eigen ISP niet bijhoud op welke sites jij je linker of rechterhand volblaft?

    Ik download met 300mbps van psn af. gewoon met ziggo zonder alternatief dns (maar bij sommige mensen wil een andere DNS wel eens helpen omdat googl's lookup de snelste ter wereld is) Maar, ik probeer hier iemand te helpen, maar jij moet er weer een shitshow en dick-contest van maken. Bravo. Good Girl.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 juli 2017 20:34
    @casualkiller Meneer komt nooit met goed onderbouwde argumenten. Daar heb ik m al een keer om gevraagd. Het antwoord bijft tot op de dag van vandaag uit. Het wordt tijd dat gamer.nl weer eens met een ban wappert.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 28 juli 2017 22:49
    @casualkiller bedankt trouwens voor je hulp. Top dat je mee denkt. Ik zal het een keer ff proberen wat je voorgesteld had.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 29 juli 2017 02:38
    @scream2late

    Als je denkt dat iemand mogelijk iets onveiligs doet, is dat geen reden om gelijk zo beledigend te doen. Blijf lief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 29 juli 2017 15:27
    @swieb dat is altijd een goed advies.