Nieuws
God of War Ragnarok

Sony toont verschillende edities van God of War Ragnarök

Game komt op 9 november uit op PS5 en PS4

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft verschillende edities van het aankomende God of War Ragnarök onthuld.

Gisteren werd aangekondigd dat de game op 9 november uitkomt op PlayStation 5 en PlayStation 4. Op PlayStation Blog werden daarnaast verschillende edities van de game onthuld. Iedereen die een van de edities voor release alvast aanschaft, ontvangt in-game de cosmetische items Kratos Risen Snow Armor en Atreus Risen Snow Tunic.

De Standard Edition van de game komt zowel fysiek als digitaal uit en bevat de volledige game voor PS5 of PS4. Mensen die de PS4-game kopen kunnen voor ongeveer 10 euro upgraden naar de PS5-editie.

God of War Ragnarok

De Digital Deluxe Edition komt alleen digitaal uit en bevat naast de game op PS5 of PS4 ook Darkdale-kleding voor Kratos en Atreus, Darkdale-skins voor de Blades of Chaos en Leviathan Axe, de digitale soundtrack, een digitale mini-artbook, een aantal avatars en een PS4-thema.

God of War Ragnarok

De fysieke Collector’s Edition komt in een speciale doos die de Knowledge Keeper's Shrine voorstelt. Daarin zit een code voor de game op PS5 en PS4, een steelbook (zonder game), twee kleine speelgoedbeeldjes van de Vanir Twins in de stijl van de game, een Dwarven-dobbelsteenset, een replica van Thor's Mjolnir-wapen en alle content uit de Digital Deluxe Edition.

God of War Ragnarok

Tot slot is er de fysieke Jotnar Edition. Ook hierin zit een digitale code voor de game op PS5 en PS4. Ook zit er een vinyl in met twee nummers van componist Bear McCreary. Verder is er een Falcon, Bear and Wolf-pinset, de legendarische Dreapnir-ring, Brok's dobbelsteenset, een stoffen kaart van de Nine Realms, een steelbook (zonder de game), de Vanir Twins-poppetjes, de replica van Mjolnir en alle content uit de Digital Deluxe Edition.

God of War Ragnarok

In onderstaande video is te zien hoe de Jotnar Edition wordt uitgepakt. God of War Ragnarök verschijnt op 9 november voor PlayStation 5 en PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fall Guys als free-to-play-game al door vijftig miljoen mensen gespeeld Square Enix stelt Forspoken uit naar 24 januari 2023
55

Reacties op: Sony toont verschillende edities van God of War Ragnarök

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 7 juli 2022 08:54
    Misschien leuk om te vermelden dat je ze vanaf 15 July om 10.00 je kan reserveren bij de grote retailers. Ik ga voor de jotnar editie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BadPlayerOnr

    • 7 juli 2022 09:01
    Ik blijf het vreemd vinden dat er geen fysieke game bij zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • waterdemoon

    • 7 juli 2022 09:08
    @BadPlayerOnr sony wilt elke euro besparen, en de prul wat erbij zit (sony ziet dit als prul, goedkoop spul uit china) is maximale winst als je ervan uitgaat dat de duurtse 200€ is.

    Sony is hetzelfde bedrijf dat last of us in 10 jaar 3x geld voor vraagt (60€ ps3, 70€ ps4 en binnenkort 80€ voor de ps5 versie), tel uit je winst hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 juli 2022 09:11
    @waterdemoon wat dat betreft lijkt het wel een bedrijf

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 10:46
    @Roy36NL inderdaad, een klantonvriendelijk bedrijf. Bij Microsoft koop je het spel en kun je het op Xbox One, Xbox Series en op pc spelen. Oh en ook nog eens 10 euro goedkoper.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 7 juli 2022 11:31
    @Riyakuya Alleen bij xbox koop je dan niets van het kaliber God Of war

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 juli 2022 11:35
    @ali3n8tor precies maar dat zien ze niet. Want het is goedkoop en dan heb je de Nederlander al

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 12:13
    @Roy36NL haha ga je nu de normale game prijs als goedkoop beschouwen alleen omdat Sony de prijzen 10 euro omhoog heeft gegooid? Beetje misplaatst vindt je ook niet?

    Maar prima hoor. Als dat je mening is. Ieder zijn ding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 juli 2022 12:24
    @Riyakuya ik vind het persoonlijk niet erg alles is toch duurder geworden waarom moeten games dan het zelfde blijven ? Vind het niet erg om voor kwaliteit wat meer te betalen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 12:34
    @Roy36NL Alleen omdat je favoriete consoleboer het doet betekend niet dat het goed is. En zo normaal is het ook niet want Microsoft, Nintendo en de pc markt blijven steevast bij de huidige prijzen. Maar prima hoor als jij er niet mee zit. Ga alleen niet doen alsof mensen die een ander platform prefereren waar games minder kosten ineens zelf goedkoop zijn en geen smaak hebben. Je kunt je beter afvragen of je jezelf misschien niet voor de gek laat houden met deze prijzen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 juli 2022 12:46
    @Riyakuya ik zie inderdaad bij de Xbox geen spel die dat waard zal zijn. Tevens op de switch vind ik de spellen nog aan de dure kant aangezien je het moet spelen op relatief matige hardware. Ik laat met niet voor de gek houden ik heb het er gewoon voor over. En vele met mij want als die speciale edities zijn bij release gewoon weer uitverkocht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 7 juli 2022 13:35
    @Riyakuya

    Je klinkt erg jong, luister eens naar deze 42 jarige.. Toen ik nog jong was en een nes had, toen koste de games 150 gulden.. Dit was toen normaal. We zijn inmiddels 30+ jaar verder en de prijs is zowat nog steeds hetzelfde.

    Niet zo zeuren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 13:41
    @san5324 de prijzen van games zijn daarna vrij gestaag omlaag gegaan gezien games geen niche markt meer was en games naar miljoenen gingen. 2 generaties later ging de gemiddelde ps1 game voor ongeveer 50 a 60 gulden over de toonbank.

    Je mening over mijn leeftijd had je voor jezelf kunnen houden. Je hoeft jezelf niet beter of wijzer te voelen omdat je denkt ouder dan mij te zijn. Dan had je het bovenstaande ook wel geweten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 7 juli 2022 15:17
    @Riyakuya een gemiddelde playstation 1 game koste bij launch 120 - 130 GULDEN niet 50 of 60 gulden, bron: deze bart-smit folder uit 1999 die ik hier nog heb liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 15:34
    @ali3n8tor bij launch weet ik niet maar ik heb er toch echt nooit zoveel voor betaald.

    Edit: ik zie nu inderdaad prijzen van rond de 120 gulden staan. Dan klopt die pricerange dus inderdaad. Wellicht dat ik destijds nooit naar gloednieuwe games keek dan. Maar omgerekend is 120 gulden rond die tijd toch 60 euro ala ik me niet vergis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 7 juli 2022 16:34
    @Riyakuya niet zo verdedigend op stellen man.. Das echt nergens voor nodig, je zet jezelf voor paal.

    De prijs van een ps1 game was echt never nooit niet 50-60 gulden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 7 juli 2022 16:41
    @san5324 jawel hoor alleen waren die blijkbaar dan al ouder. Ik denk dat ik destijds nooit echt naar de nieuwste games keek dan gezien mijn leeftijd toen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 8 juli 2022 07:39
    @san5324 Uhhh… Het allereerste spel wat ik ooit zelf heb gekocht van mijn eigen geld, en daarom weet ik het nog zo goed, was Diablo voor de PC voor 100 gulden… Dat was in 1996, oftewel 26 jaar geleden. Dan is dat wel veel gaan fluctueren als ik jou zo moet geloven

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 11 juli 2022 23:38
    @Ryme

    Sorry voor de late reactie, al mijn notificaties waren allemaal weg voor een tijdje…

    Anyhoo, al de games die ik kocht voor m'n snes waren 149,50, hell mijn duurste game op de n64 was 220 gulden, een hele domme fighter lol…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 juli 2022 12:57
    @Riyakuya De prijs van games is in geen jaren gestegen wat nogal vreemd is aangezien alles in prijs gestegen is. Dat is volgens mij ook de reden dat we te maken hebben met microtransacties en de wanpraktijken die met Diablo Immortal uitgehaald worden. De kosten voor het maken van de game zijn namelijk wel degelijk gestegen. Ontwikkelaars zullen toch op een andere manier dat verschil moeten compenseren. Dus in die zin is het helemaal niet gek dat Sony de prijzen omhoog gegooid heeft.
    Die 10 Euro voor die update voor de PS5 vind ik dan wel weer jammer.

    Maar misschien kunnen we, niet alleen jij, elkaar iets minder gaan zien als 2 kampen en de mening van 1 iemand zien als die van een hele groep. Word een beetje lam van die eeuwige discussie van XBox vs Sony Vs Nintendo.
    Stelletje kleuters hier. En dan te bedenken dat vrijwel iedereen hier volwassen is.