Nieuws
Kingdom-Hearts-3

Sony onthult PS Plus Extra- en Premium-titels van november

Skyrim en Kingdom Hearts

Geschreven door Jari Klapwijk op
Sony heeft onthuld welke titels er in november aan de PlayStation Plus Extra- en Premium-bibliotheek worden toegevoegd.

Alle titels worden op 15 november toegevoegd. Het gaat om Skyrim, Rainbow Six Siege, Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX, Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue, Kingdom Hearts 3, Kingdom Hearts: Melody of Memory, Oddworld: Soulstorm – Enhanced Edition, Ghost Recon Breakpoint, The Division 2, Chorus, What Remains of Edith Finch en The Gardens Between.

Later deze maand worden ook nog Earth Defense Force: World Brothers, Earth Defense Force: Iron Rain en Onee Chanbara Origin toegevoegd. Deze games worden beschikbaar via PS Plus Extra en Premium.

Ter ere van het jubileum van Ratchet and Clank worden Ratchet & Clank (PS3), Ratchet & Clank: Going Commando (PS3), Ratchet & Clank: Up Your Arsenal (PS3), Ratchet & Clank: Deadlocked (PS3), Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction (PS3) toegevoegd aan de PlayStation Plus Premium-bibliotheek.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sports Story komt in december uit voor Nintendo Switch Releasedatum Tales of Symphonia Remastered onthuld
82

Reacties op: Sony onthult PS Plus Extra- en Premium-titels van november

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Frezzle

    • 10 november 2022 09:53
    Heb m opgezegd. Het is t geld niet waard vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 10 november 2022 10:34
    @Frezzle
    Als je alles al hebt gespeeld of niet van games houdt is het inderdaad het geld niet waard maar anders staan er genoeg leuke games tussen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 10 november 2022 11:08
    @Fr3nzy nee inderdaad. Allemaal games die iedereen allang heeft of niet wilt spelen. Dat is mn hele punt. Dus ik vind het daarom t geld niet waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 november 2022 10:03
    Weer erg goeie aanvullingen voor deze top dienst. Die 119,99 € per jaar heeft zich nu al lang terug verdiend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 november 2022 10:40
    @coola Welke topdienst? 119 euro per jaar betalen voor het spelen van oude games die een groot gedeelte al lang en breed gespeeld heeft? Dus nee daar kunnen we beter 2 nieuwe games van kopen. Maar het is natuurlijk ps daarom roep je bovenstaande.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 november 2022 10:41
    @Snoop213

    Top dienst ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 november 2022 10:50
    @coola Ja vooral voor al die nieuwe games die je erop uit kan proberen? Oh nee wacht alleen Stray. Het is gewoon een dienst waar je niks aan hebt als je veel games speelt. Want dan heb je alle interessante dingen al gespeeld en van die 119 euro kan ik 2 nieuwe games kopen. Je noemt het een topdienst omdat het Sony zijn dienst is. Dat is mij al duidelijk. Want betreft Koijma, Sony, Ubisoft en Square komen dit soort zinnen keer op keer voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 november 2022 11:00
    @Snoop213

    Freeloader.


    Ik hoef helemaal niet de nieuwste games "gratis" te spelen. Maar wel oudere games die ik zelf nooit heb gekocht via deze weg spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 november 2022 11:19
    @coola Het leven is duur genoeg met de vaste lasten. Dus ja ik vindt gamepass ideaal. Zo heb ik nooit geen miskopen meer van exclusieve Xbox games. Ik heb die ps premium dienst gebruikt voor Stray en de Dlc van Ghost of Tsushima en daarna weggedaan. De dienst zal al intressanter worden voor mij. Als er af en toe een kleine toffe indie game op verschijnt of een game zoals A Plaque tale requim. Maar nu zijn het oude games die ik of al gespeeld heb. Of geen interesse in had. Dus voor mij is het verre van een topdienst. Gamepass vindt ik daar veel sterker in

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustlikeNiko

    • 10 november 2022 13:36
    @Snoop213 heb je aandelen Microsoft?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 november 2022 13:54
    @JustlikeNiko Haha nee hoor. Ik speel met alle liefde God of War Ragnarok. Dus geen voorkeur..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 11 november 2022 09:40
    @JustlikeNiko Het zijn altijd de zelfde figuren die toe happen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gierige_Npc

    • 10 november 2022 14:26
    @Snoop213 ik heb hetzelfde, vind het meer een dienst voor de af en toe gamer, wij die hards hebben dit alles al lang en breed gespeeld of bewust genegeerd zelfde als de gratis plus games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 november 2022 15:46
    @Snoop213

    Ter informatie ik gebruik pc gamepass en ik vind het een top dienst. Dus niks geen Sony bril

    En ja Kojima is gewoon een gaming dev god.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 november 2022 15:59
    @coola Nee hij is dat niet. Jij vindt dit. Dat iets heel anders. Aangezien ik het overschatte flapdrol vindt. Zo zie je gebruik eens de woorden ik vindt..moet ik zelf ook meer doen Maar jij zeker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 november 2022 16:07
    @Snoop213 je snapt dat coola dat even expres zei

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 november 2022 16:21
    @hulstpower ik laat Coola gewoon. Het is een troll en die moet je niet voeden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 november 2022 16:32
    @Snoop213

    Ik ben verre van een troll.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 november 2022 16:39
    @coola Fijne dag verder

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 november 2022 16:33
    @hulstpower

    Dit keer wel ja. Snap ook niet waarom hij nu Kojima en Ubisoft er bij moest betrekken. Maar Tuurlijk als je dat er zo nodig bij moet betrekken thja dan moet ik er op reageren.