Nieuws
Plants vs. Zombies: Battle For Neighborville

Sony onthult per ongeluk de PlayStation Plus-games van augustus

Met o.a. Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft per ongeluk al de PlayStation Plus-games van augustus onthuld.

Het bedrijf heeft de games op de officiële PlayStation-website staan, nog voordat er een aankondiging is gedaan. Daarin is te zien dat PlayStation Plus-leden vanaf 3 augustus aan de slag kunnen met Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville, Tennis World Tour 2 en Hunter's Arena: Legends.

Daarbij moet wel gezegd worden dat Hunter's Arena: Legends op de website als "PS5-bonusgame" wordt vermeld. Dat betekent dat het spel dus alleen te claimen is door PS Plus-leden met een PlayStation 5 - de PS4-versie zou in dit geval niet meetellen.

Waarschijnlijk kondigt Sony ergens de komende dagen bovenstaande line-up officieel aan middels een persbericht.

Dit artikel delen:

Lees meer

De Logitech G335 gaming headset is een budgetoptie met een onvergeeflijk probleem De vele veranderingen in Jurassic World Evolution 2
18

Reacties op: Sony onthult per ongeluk de PlayStation Plus-games van augustus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    JMG

    • 24 juli 2021 14:36
    Het kunnen natuurlijk niet elke maand top games zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 24 juli 2021 14:52
    Niks bijzonders

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 24 juli 2021 14:58
    Na 6 maanden dikke games gekregen te hebben nu jammer genoeg een meh maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 25 juli 2021 00:24
    @coola Ja wat dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 24 juli 2021 15:03
    Overigens kan je ps5 games gewoon claimen via de website hoor. Je kan ze dan wel nog niet spelen als je nog geen ps5 hebt, maar dan heb je ze vast voor als je er wel een weet te bemachtigen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wootism

    • 25 juli 2021 02:25
    @Messtranor
    Precies, doe ik ook elke maand. Ik claim ook de PS5 games zodat ik alvast een mooi lijstje spaar voor het moment dat ik een PS5 heb :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Raziel

    • 25 juli 2021 15:52
    @Messtranor
    Stom, hier nooit bij stilgestaan. Bedankt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 26 juli 2021 12:21
    @Messtranor Hoe doe je dit dan? Via de PS store kan het niet volgens mij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 26 juli 2021 15:43
    @woutzorz jawel, je gaat naar store.playstation.com. logt in
    Gaat dan naar abonnementen, playstation plus.
    Dan zie je de lijst met games, klik op de game, en kies "toevoegen aan bibliotheek"
    Maar je moet dit dus niet op je ps4 doen he. Maar op een pc of tablet of zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 26 juli 2021 16:38
    @Messtranor Ah dat had ik eerder moeten weten, thanks! Is nu gelukt inderdaad

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 24 juli 2021 17:51
    Wat kut! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 25 juli 2021 22:18
    @Pascal08 valt wel mee. maar zo'n reactie als die van jou is pas kut

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 26 juli 2021 10:15
    @Buzzard doet het je veel pijn dat ik aangaf dat deze gratis line up kut is. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 26 juli 2021 21:24
    @Pascal08 Nee maakt mij niet uit, maar zulke kinderachtige reacties zijn wel heel treurig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 27 juli 2021 09:45
    @Buzzard Het is wat het is, kut.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 28 juli 2021 07:39
    @Buzzard De uitleg had wat uitgebreider gekund, dat ben ik met je eens. Maar het is wat het is, als het deze maand deze games zijn is dat best wel kut.
    Maar ik zou nog even wachten, want een maand of 2 geleden deed dezelfde bron een voorspelling die ook niet leek te kloppen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Raziel

    • 25 juli 2021 15:52
    Dit is wel een mindere maand, helaas.
    Ik was wel erg blij toen Days Gone een plus game werd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 25 juli 2021 19:58
    Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville is wel leuk, maar meer voor de wat jeugdige spelers