Nieuws
Spider-Man: Miles Morales

Sony onthult launchgames PlayStation 5

Demon's Souls en Spider-Man: Miles Morales

Geschreven door Jacco Peek op
Sony heeft na de PlayStation 5 Showcase de first-party launchgames voor de console onthuld.

Onder andere Demon's Souls en Spider-Man: Miles Morales verschijnen tegelijk met de console op 19 november (12 november in Japan, de Verenigde Staten en een aantal andere landen). Ook wordt Astro's Playroom gratis meegeleverd bij elke PlayStation 5.

Bekijk hieronder het volledige overzicht van first-party launchgames.

  • Astro’s Playroom
  • Demon’s Souls
  • Destruction All Stars
  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (Insomniac Games)
  • Marvel’s Spider-Man: Mile Morales Ultimate Edition
  • Sackboy A Big Adventure

Dit artikel delen:

Lees meer

Deathloop-trailer 'Two Birds One Stone' getoond Sony: 'PlayStation 5 vanaf morgen te reserveren'
11

Reacties op: Sony onthult launchgames PlayStation 5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 16 september 2020 23:39
    Wel treurig dat Demon’s Souls niet naar de PS4 komt, toch een beetje een zwaktebod

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Darkness2K7

    • 17 september 2020 00:41
    Zonder de plus is het maar een jarige lijst….
    Ze zouden ook moeten zeggen welke spellen geupped zijn naar de ps5 door een update zoals Marvel avengers

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 17 september 2020 01:16
    @Darkness2K7 Het feit dat Sony daar niet over praat zegt genoeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 september 2020 06:33
    @poklaan Wou het net zeggen de ps4 games krijgen geen update denk ik naar ps5 specs.
    Maar wat ik nog steeds niet heb gezien is die zogenaamde super ssd van ze in actie.
    Dus vanuit het menu naar een game en dan geen laadtijden wat ze zeiden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 17 september 2020 07:19
    Een vrij matige launch line-up als je het mij vraagt.
    Dat is over het algemeen Sony’s niet zo sterk in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 17 september 2020 08:29
    Is de line up van xbox beter dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 17 september 2020 09:05
    @GoofyZ3 die is idd ook niks. Het lijkt bij beide partijen of ze te snel met next gen waren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Omnikon

    • 17 september 2020 09:15
    @Aces-82 maar dat is toch altijd zo? Ik kan me geen launch line-up herinneren die echt goed was, alleen de eerste Xbox was goed weet ik nog. Voor nu zijn zowel de Xbox als ps even karig als altijd. Dat verzacht de pijn wellicht opdat ze moeilijk leverbaar zullen zijn (iig de ps5)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 september 2020 16:23
    @Omnikon 360 had goeie launch line up vond ik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 17 september 2020 11:17
    demon's souls is voor mij al een reden om hem day one te halen, had er op de ps3 al zon 400 uur inzitten en ben en klaar voor om dat zo weer over te doen =)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JohnniePeters

    • 17 september 2020 16:32
    Ik word hier toch allemaal niet gelukkig van.
    Dat demon's ziet er wel heel mooi uit, maar niet mijn type of a game. (en wel weinig verschillend kleurgebruik ook).
    Sackboy gaat leuk worden voor de kinderen, als ik die PS5 over één of twee jaar aanschaf.
    Maar de rest….ai ai ai.