Nieuws

Sony maakt PlayStation Plus Extra- en Premium-games van maart bekend

Met o.a. Legacy of Thieves Collection, Tchia en Ghostwire: Tokyo

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de games die deze maand beschikbaar komen via PlayStation Plus Extra en Premium onthuld.

Dat deed het bedrijf via PlayStation Blog. Tijdens de State of Play vorige maand werden al een aantal van deze games aangekondigd voor de service, maar nu is de complete lijst bekend.

Deze games komen beschikbaar voor PlayStation Plus Extra- en Premium-leden:

  • Uncharted: Legacy of Thieves Collection
  • Ghostwire: Tokyo
  • Tchia
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction
  • Street Fighter 5 Champion Edition
  • Life is Strange: True Colors
  • Immortals Fenyx Rising
  • Life is Strange 2
  • Dragon Ball Z: Kakarot
  • Untitled Goose Game
  • Final Fantasy Type-0 HD
  • Rage 2
  • Neo: The World Ends with You
  • Haven

De volgende klassieke games komen naar PlayStation Plus Premium: 

  • Ridge Racer Type 4 (PlayStation) 
  • Ape Academy 2 (PSP)
  • Syphon Filter: Dark Mirror (PSP)

Alle bovengenoemde games zijn vanaf 21 maart beschikbaar.

Dit artikel delen:

Lees meer

Need for Speed Unbound ontvangt komende week Volume 2-update Star Citizen kampt na update met inlogproblemen, ontwikkelaar zegt sorry
35

Reacties op: Sony maakt PlayStation Plus Extra- en Premium-games van maart bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ryme

    • 16 maart 2023 08:44
    In het artikel staat dat de klassieke games naar PS+ Extra gaan. Hoort dat niet premium te zijn?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 16 maart 2023 08:52
    @Ryme Correct!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2023 09:42
    De interessante games heb ik allang gespeeld.

    Fenyx Rising vond ik persoonlijk niet veel aan, copy paste waarbij het origineel zoveel beter is.
    Ubisoft weer in de bocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 16 maart 2023 09:56
    @fonsrutte ik vond dat juist een van de weinige echt leuke Ubisoft games van de laatste jaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mister Frowdo

    • 16 maart 2023 10:52
    @Snoop213 Inderdaad. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog moet uitspelen. Maar zeker een leuke game! Iedereen zijn ding natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 16 maart 2023 10:58
    @fonsrutte Nee joh, Fenyx was JUIST een verademing. Eindelijk is eens wat innovatie bij Ubisoft ipv elke keer die Assassins creed knip en plak zooi. (Ik heb de laatste 3 delen met plezier gespeeld hoor, maar qua origineelheid en verrassing doet het werkelijk niks.)
    Ieder ze smaak natuurlijk, maar fenyx was toch echt wel wat meer dan alleen knip en plak werk :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2023 12:59
    @Markus88 Dat geeft eerder de creatieve armoede bij Ubisoft aan dan dat het iets zegt over hun creativiteit.
    Ze hebben dus een goed origineel gekozen om te kopieren in plaats van de standaardsjabloon te pakken.
    Inderdaad meer dan knip en plak werk omdat ze het origineel niet bezitten en nergens uit kunnen knippen zoals bij AC, ze hebben het dus nagebouwd.
    Maakt dat het heel veel knapper?

    Zoals ik al zei het verhaal en de humor in Fenyx waren zeker leuk, maar als je eerst BotW helemaal kapot gespeeld hebt dan valt deze tegen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 16 maart 2023 11:25
    @fonsrutte ik vind die game nou juist leuker dan breath of the wild (ik neem aan dat je die bedoelde met "het origineel")

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2023 11:48
    @Messtranor Die bedoelde ik inderdaad.
    De humor vond ik wel leuk in Fenyx, maar ik denk dat het feit dat het zo een overduidelijke kopie is mij tegen de borst stuitte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 16 maart 2023 12:35
    @fonsrutte het komt bij mij vooral door het wapen systeem in breath of the wild. Dat vind ik ZO enorm klote. Plus dat ik de griekse mythologie gewoon tof vind (al vind ik de wereld van Zelda ook erg tof hoor.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2023 12:54
    @Messtranor Het enige wat ik aan dat wapensysteem naar vond is het feit dat wapens kapot gingen.
    Ik weet niet of je daar op doelt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 17 maart 2023 01:31
    @fonsrutte Dat is exact wat ik bedoel. En dan niet alleen dat ze kapot gaan, maar dat ze zo verschrikkelijk snel kapot gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 17 maart 2023 07:40
    @Messtranor dat was absoluut het minst favoriete onderdeel van die game voor mij. Ik hoop dat ze dat weglaten in de volgende game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 17 maart 2023 07:40
    @Messtranor dat was absoluut het minst favoriete onderdeel van die game voor mij. Ik hoop dat ze dat weglaten in de volgende game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 maart 2023 10:04
    Dragon Ball kakarot en fenyx rising zijn dikke aanraders (laatst genoemde laat zien dat Ubisoft nog steeds Heer en Meester is het maken geweldige open wereld games.)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 16 maart 2023 11:22
    @coola heer en meester met hoofdletter zelfs, nou nou, en ik dacht dat de pr afdeling van Ubisoft in Nederland gesloten zou worden… zo te zien draait deze nog op volle toeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2023 11:48
    @coola Heer en meester kopieren bedoel je

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 maart 2023 12:10
    @fonsrutte nee in unieke mooie open wereld games maken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 16 maart 2023 12:26
    @coola met daarin heel veel gekopieerde gameplay.
    Of wil je beweren dat ze al die gameplay zelf verzonnen hebben en dat het origineel is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 16 maart 2023 12:29
    @fonsrutte

    Ze gaan mee met trends maar hebben ook wel degelijk anno nu nog steeds originele gameplay elementen gecreeerd