Nieuws

Sony maakt datum en tijd Paris Games Week-conferentie bekend

Op releasedatum Halo 5

Geschreven door David Kers op
Sony’s Paris Games Week-conferentie vindt plaats op dinsdag 27 oktober om 18:00 uur. Dit bevestigde Sony vandaag.

Normaal gesproken hield Sony haar persconferentie op de Gamescom-beurs in Keulen, en daarvoor in Leipzig. Dit jaar heeft men er echter voor gekozen om de Franse gamebeurs als platform te gebruiken voor haar persconferentie.

Een markant detail is dat dezelfde dag Microsoft haar shooter Halo 5: Guardians uitbrengt voor de Xbox One. Op internet wordt er druk gespeculeerd naar de aankondigingen op de persconferentie. De meest omvangrijke is een prijsdaling voor de console rond de feestdagen. De Paris Games Week is publieke toegankelijk van 28 oktober tot en met 1 november.

Bron: Jeux-Video

Dit artikel delen:

Lees meer

Op Silent Hills-geïnspireerde Allison Road krijgt Kickstarter Nieuwe content Splatoon getoond
14

Reacties op: Sony maakt datum en tijd Paris Games Week-conferentie bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Massiv

    • 18 augustus 2015 13:12
    Last of us 2? Keep Dreaming

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 18 augustus 2015 14:23
    Weinig kans…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mortal Kombat

    • 18 augustus 2015 20:33
    Ondanks dat de game enorm gaaf is, hoop ik toch dat Naughty Dog weer een nieuwe IP maakt. Vond het toch licht teleurstellend dat de eerste game voor de PS4 van hun weer in de (fantastische) Uncharted reeks valt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 augustus 2015 14:27
    Ben benieuwd. Heb een vermoeden dat sony gaat knallen met game aankondigingen en dat ps4 eigenaren een epische tijd tegemoet gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 18 augustus 2015 14:25
    Dat weet ik wel zeker, de E3 was al behoorlijk goed, ik hoop ook dat ze een hoop laten zien van games die op korte termijn uit kunnen komen.. Rime anyone?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 18 augustus 2015 14:32
    Dat weet ik wel zeker, de E3 was al behoorlijk goed, ik hoop ook dat ze een hoop laten zien van games die op korte termijn uit kunnen komen.. Rime anyone?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 augustus 2015 14:39
    De E3 van Sony was ook idd erg goed imho was sony het beste van de E3. MS was al goed op E3 maar toen kwam sony en die blies mij toch wel omver met epische na epische game aankondigingen.

    Maar hier heb ik het gevoel dat ze nog harder gaan knallen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 19 augustus 2015 09:10
    Goede E3 idd. Als je van remakes houdt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 19 augustus 2015 13:08
    Naast remakes ( van titels die het verdienen ) zijn er ook genoeg nieuwe titels aangekondigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 augustus 2015 14:39
    De E3 van Sony was ook idd erg goed imho was sony het beste van de E3. MS was al goed op E3 maar toen kwam sony en die blies mij toch wel omver met epische na epische game aankondigingen.

    Maar hier heb ik het gevoel dat ze nog harder gaan knallen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wildcard

    • 18 augustus 2015 17:53
    Het is verdacht still rond om Rime sinds begin dit jaar, niet op de E3 en Gamescom?
    Hopelijk komt de game nog wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 18 augustus 2015 15:07
    Hopelijk hebben ze meer informatie over Horizon: Zero Dawn en laten ze eindelijk weten wanneer Rime en Shadow of the Beast uitkomen.

    Oh en stiekem hoop ik toch wel op een Jak 4 maar daar kan ik denk ik beter maar over blijven dromen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tombraider225

    • 18 augustus 2015 19:35
    Reply to :David kers

    Was gewoon even nieuwsgierig,
    Drink je ook sperma want dat staat niet in je avatar?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 19 augustus 2015 07:51
    Zelf denk ik dat Project Morpheus aan bod komt, wellicht meer over games als Horizon: Zero Down idd. Ik hoop ook een dat er een aantal nieuwe titels gepresenteerd worden. Hopelijk ook nieuws over Assetto Corsa. Het zou mooi zijn als de 1 TB CUH 1200 nu wereldwijd wordt uitgebracht. In NL kan je vooralsnog alleen de 1 TB CUH 1100 krijgen. Daarnaast wacht ik nog op nieuws over de Vita en remote play.