Nieuws
Borderlands 2 VR

Sony kondigt Borderlands 2 aan voor PlayStation VR

Lanceert op 14 december

Geschreven door Rick Bloemzaad op
Sony heeft ter viering van het tweejarig bestaan van PlayStation VR een vr-versie van Borderlands 2 aangekondigd.

Sony laat in de blog weten met meerdere ontwikkelaars samengewerkt te hebben om, ter viering van het tweejarig bestaan van PlayStation VR, verschillende nieuwe titels uit te brengen. De software verschilt van nieuwe games tot demo's en dlc.

Onder deze titels bevindt zich de vr-versie van Borderlands 2. Ontwikkeld door Gearbox Software levert deze game een grote dosis aan immersie aan spelers terwijl ze de wereld van Pandora al schietend en stelend verkennen.

PlayStation VR

Naast Borderlands 2 VR zijn er ook andere titels uitgelicht, zoals Tetris Effect dat komt van dezelfde ontwikkelaars van de puzzelgame Lumines. Tetris Effect lanceert op 9 november.

Ook wordt er op 16 oktober een gratis demo uitgebracht voor Astro Bot Rescue Mission. Als laatst verschijnt er op diezelfde dag dlc voor de game New Firewall Zero Hour.

PlayStation VR lanceerde in 2016 en is een goedkoper alternatief voor de headsets van Oculus en HTC. Deze headsets vereisen tevens een krachtige game-pc, waar bij de PlayStation VR alleen een PlayStation 4 nodig is.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Aankoop Obsidian door Microsoft bijna rond' RuneFest 2018 in foto's en video
9

Reacties op: Sony kondigt Borderlands 2 aan voor PlayStation VR

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • pfipf0

    • 9 oktober 2018 17:44
    Ik had deze heel graag op PC VR gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 9 oktober 2018 19:30
    @pfipf0 Zal me niets verbazen als een half jaar later alsnog een PC versie uit komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 9 oktober 2018 19:04
    Als het nou BioShock VR was geweest had ik hier een rondedansje gemaakt, maar Borderlands 2 is ook erg tof. Met de Aim Controller en first-person in een buggy scheuren zou het wel eens kunnen dat het toch een hele andere game gaat worden. Jammer dat ik m al eens uitgespeeld heb. Volgende week eerst maar eens aan Astro Bot beginnen..

    Goeie tijden om een PSVR te bezitten, ik amuseer me rot iig.:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 9 oktober 2018 19:11
    @clandestine666 Astrobot is fan-tas-tisch. ontzettend veel wow momenten door het gebruik van de (ps)vr

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 9 oktober 2018 19:13
    @casualkiller Goed om te horen, ik kan niet wachten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 9 oktober 2018 19:12
    Ik heb altijd gewacht op een reden om Borderlands 2 weer eens op te pakken.. en dan ook nog eens op mijn verjaardag ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 9 oktober 2018 22:09
    @casualkiller Borderlands 2 community patch is een reden waarom ik eigenlijk nooit opgehouden ben met spelen. Vooral niet als je randomizers gaat draaien en het spel echt helemaal ontspoord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 10 oktober 2018 07:55
    Tof!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 10 oktober 2018 12:14
    Super tof dat ze dit doen! Ik ga dit zeker spelen. Ik zit eigenlijk ook nog een beetje te wachten op prey vr aankondiging. Weet iemand hier iets van?