Nieuws

Sony kondigt games voor PlayStation Plus-tiers in juli aan

Met o.a. Stray, FF7 Remake: Intergrade en Marvel's Avengers

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft aangekondigd welke games er deze maand allemaal op de verschillende PlayStation Plus-tiers komen te staan.

Dat deed het bedrijf via PlayStation Blog. De verschillende toevoegingen verschijnen op 19 juli op PlayStation Plus Extra en Premium. De volgende PS4- en PS5-games komen voor alle Extra- en Premium-leden beschikbaar:

  • Stray |PS5, PS4
  • Final Fantasy 7 Remake: Intergrade | PS5
  • Marvel’s Avengers | PS5, PS4
  • Assassin’s Creed Unity | PS4
  • Assassin’s Creed 4 Black Flag | PS4
  • Assassin’s Creed Rogue Remastered | PS4
  • Assassin’s Creed Freedom Cry | PS4
  • Assassin’s Creed: The Ezio Collection | PS4
  • Saints Row 4: Re-Elected | PS4
  • Saints Row Gat out of Hell | PS4
  • Spirit of the North: Enhanced Edition | PS5
  • Ice Age: Scrat’s Nutty Adventure | PS4
  • Jumanji The Video Game | PS4
  • Paw Patrol on a Roll! | PS4
  • ReadySet Heroes | PS4

Premium-leden krijgen vanaf 19 juli ook toegang tot deze twee klassieke PSP-games:

  • No Heroes Allowed! (PSP)
  • LocoRoco Midnight Carnival (PSP)
PlayStation Plus

Dit artikel delen:

Lees meer

Spelers houden in-game begrafenis voor Red Dead Online Turtles: Shredder’s Revenge is meer dan een miljoen keer verkocht
9

Reacties op: Sony kondigt games voor PlayStation Plus-tiers in juli aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Robbert.

    • 14 juli 2022 09:03
    De nieuwe PS Plus heeft mij volledig overtuigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    R.J

    • 14 juli 2022 12:07
    @Robbert. Mij ook zitten flink wat parels tussen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 14 juli 2022 10:42
    Nice dat ff7 Intergrade erop komt, Ik had natuurlijk ff7 remake al, en ook al de upgrade naar de PS5 versie, maar daar zat dus de extra Yuffie episode niet bij in. De kan ik straks dus ook spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 14 juli 2022 13:37
    @Messtranor wat is het verschil tussen de Intergrade en de normale versie? Geen idee wat Yuffie is, ik ben een FF leek maar nu ik PS Extra heb wil ik wel eens een FF game proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 14 juli 2022 14:08
    @DarkSlide.nl Yuffie is een character in de FF7 verhaal lijn, in de originele game was ze een character die optioneel te krijgen was in het verhaal. In ff7 intergrade zit haar verhaal van voordat ze zich bij de groep aansluit, iets wat in de originele game niet aan bod kwam (geloof ik hoor, want nogmaals, ik heb dat gedeelte dus nog niet gespeeld. Maar het is een DLC die alleen in de intergrade versie zit en dus ook alleen op PS5 of PC te spelen is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 14 juli 2022 18:22
    @Messtranor ok duidelijk, dank je voor de info!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 14 juli 2022 10:47
    Erg mooie lijst die het bestaansrecht van deze vernieuwde psn dienst 100% valideert.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 14 juli 2022 14:10
    @coola Zeker een mooie lijst. Alleen jammer dat ik ruim 80% van deze lijst al bezit. Maar goed dat is puur voor mij een nadeel omdat ik een collector ben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gebakkenei

    • 14 juli 2022 15:35
    Maar welke verdwijnen weer? Zat net in shadow warrior 3..