Nieuws
Dualsense

Sony komt met rode en zwarte DualSense-controllers

Volgende maand in de winkels

Geschreven door Jacco Peek op
Sony komt volgende maand met rode en zwarte DualSense-controller. Dat onthult het bedrijf in een blogpost.

De controllers, bestaande uit de kleuren Cosmic Red en Midnight Black, bestaan beide uit twee kleurtinten. De kleuren van de icoontjes zijn iets aangepast om bij de rest van de controller te passen, en volgens Sony moet het blauwe licht rondom het touchpad zorgen voor unieke kleurtinten.

Een exacte releasedatum en prijs voor de controllers zijn nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ratchet and Clank: Rift Apart is goud gegaan E3 2021 vindt plaats via online portal en applicatie
16

Reacties op: Sony komt met rode en zwarte DualSense-controllers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Lord Ganon

    • 13 mei 2021 15:43
    Ik vond het al een rare keuze om niet meteen te lanceren met een zwarte controller. Al moet ik zeggen dat ik die bordeaurode variant ook wel gaaf vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 13 mei 2021 16:33
    Ik heb liever een ps5 dan een controller!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 13 mei 2021 17:37
    Als ze nou ook de hele PS5 in midnight black uitleverde, want dat wit is echt gewoon spuuglelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 mei 2021 21:50
    @SuperDre die komt wel. Eerst verkopen ze ons de lelijke witte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CHILLOZZ

    • 13 mei 2021 22:08
    @hulstpower Aan de ene kant geef ik jullie beide gelijk… Aan de andere kant…. Als dat echt DE reden is waarom je de ps5 nog niet gekocht hebt…. Denk ik dat je t niet zo heel erg graag wilt. Want A die faceplates zijn al te krijgen en B… Faceplates zijn binnen de min. eraf.. je zou het zelf kunnen spuiten. Al zou ik dan eerder aanraden om eerst andere platen te kopen en dan die te bewerken ipv de originele.

    Mijn reden dat ik nog geen ps5 heb is simpelweg dat ik er nog niet DE titels voor zie waar ik warm voor loop… Had ergens wel verwacht dat N.D. met een nieuwue game had gekomen op release PS5… Nieuwe uncharted reeks of wellicht totaal nieuwe game maar vergelijkbaar met uncharted dat zou voor mij een echte system seller zijn. Vooral als die dan echt enkel op PS5 speelbaar zou zijn… Ben zelf ook meer fan van de zwarte [of moeten we RAL 9005 tegenwoordig zeggen] variant. Maar voor mij is dat niet de reden. Dan had ik m nu toch al zwart of andere kleur gehad. Ook wel tof dat ze werken met faceplates gezien je daar nu zoveel meer mee kan.. Customize is eindeloos.
    Check YT staan tal van superrrr dope uitvoeringen. Zelf mensen diie dat in echt mooi 3D ontwerpen maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 mei 2021 06:43
    @CHILLOZZ Hey chilloz ik heb al een ps5 digital en een series x en beide goeie consoles hoor maar vind het design van de ps5 spuuglelijk.
    En ik heb wel eerder een console gehad die ik niet mooi vind maar ik speel het voor de games en niet om hele tijd naar de console te kijken dus dat maakt me niet zoveel uit.
    Ik snap jou punt dat je hem nog niet gekocht hebt, ik heb nog niet echt een game gekocht voor ps5 want demon souls en returnal zijn niet mijn games maar over een maand komt ratched and clank wat echt gebruikt maakt van de ssd op de ps5 en daar kijk ik wel naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 14 mei 2021 09:15
    @CHILLOZZ ik ga toch niet nog meer extra geld uitgeven of zitten klungelen met verf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 13 mei 2021 19:20
    Damn, die ps5 controller in het zwart is wel dik! Heb helaas alleen al 2 controllers in het wit dus even geduld tot er 1 kapot gaat haha 😁

    Ik heb trouwens in Returnal dat mijn camera uit zichzelf soms naar links of rechts beweegt maar heel sterk terwijl de rightstick gewoon nog in het midden staat.. Iemand anders hier last van bij Returnal of is de controller al kaput? 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 13 mei 2021 19:59
    @Markus88 dan heeft je controller last van drift. Laten repareren of zelf doen of toch maar voor die zwarte controller gaan😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 13 mei 2021 20:00
    @Jorn6810 black it is! 😅

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Raxpherion

    • 13 mei 2021 21:28
    @Markus88 ik had het op de ps4 vaak. Je kan je controller resetten. Op de achterkant zit een heel klein gaatje. Even met een speld erin om het knopje in te drukken. En anders kan je met perslucht een keer proberen rondom de sticks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 13 mei 2021 22:00
    @Raxpherion
    Gebruik geen perslucht, maak hem open en veeg de sensoren met een beetje alcohol schoon en je bent klaar. Op YouTube vind je hier filmpjes van en het is niet moeilijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sall3mander

    • 13 mei 2021 22:25
    @Markus88 gewoon retouren, krijg je gelijk een nieuwe. Ik had licht last van stick drift, had hem terug gestuurd naar nedgame, de volgende dag werd er al gelijk een nieuwe opgestuurd. Binnen 2 dagen helemaal geregeld, top!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dennis070

    • 14 mei 2021 06:21
    Ze zijn mooi maar had toch liever een retro grijs gezien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DaFixer

    • 14 mei 2021 08:15
    Die zwarte ziet er mooi uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 14 mei 2021 08:41
    Da's kek voor bij m'n setje matzwarte faceplates! Het binnenwerk is helaas nog altijd spoorloos..😡