Nieuws

Sony is op zoek naar bètatesters voor PlayStation 5-besturingssysteem

Later dit jaar grote update

Geschreven door Jacco Peek op
Sony is op zoek naar bètatesters voor aankomende systeemsoftware-updates voor PlayStation 5. Dat kondigt het aan via PlayStation Blog.

Via de website van PlayStation kunnen bezitters van de console in de VS, Frankrijk, Duitsland, Japan en Canada zich opgeven om vroegtijdig nieuwe softwareversies te testen. Naar verwachten breidt Sony het aantal landen later uit.

Ook geeft het bedrijf aan dat er later dit jaar een grote update 'vol met nieuwe functies' verschijnt voor de console. In de komende weken onthult Sony waarmee bètatesters mee aan de slag kunnen, en dus mogelijk wat de volgende grote update inhoudt.

De laatste grote update voor PlayStation 5 verscheen in april. Die maakte het onder andere mogelijk om PlayStation-games te parkeren op een harde schijf en het kunnen pre-loaden van game-updates.

Dit artikel delen:

Lees meer

'AM5-moederborden verschijnen Q2 2022; Intel Z790-chipset in Q3 2022' AMD's slimme upscaletechniek lanceert met zeven games
9

Reacties op: Sony is op zoek naar bètatesters voor PlayStation 5-besturingssysteem

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 17 juni 2021 16:45
    Slim, de hoeveelheid gebruikers is vele malen groter dan het aantal testers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mistory

    • 17 juni 2021 17:12
    Een grote update voor mij persoonlijk is wanneer ik eindelijk hem bemachtig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 17 juni 2021 17:57
    Mag ook wel, vind het menu niet zo handig. Ik kweenie er is iets mee, of ik heb er gewoon niks mee. Zit weinig logica in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 17 juni 2021 21:49
    @GoofyZ3 Eens, en mis vooral dat ik de PS knop niet ingedrukt kan houden om dan een optie te krijgen om hem uit te zetten zoals bij de PS4 en de Xbox One & Series.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 17 juni 2021 22:55
    @Paxopoxo halleluja, precies waar ik ook last van heb. En dat de friends is verhuisd naar beneden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 17 juni 2021 18:31
    Ze moeten ff de trofeeën lijst weer horizontaal maken zoals op de PS4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 17 juni 2021 21:38
    Vrr misschien? Dolby vision kan natuurlijk nog niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 17 juni 2021 21:56
    PS5 ui is beste ui die ik in tijden heb gezien. Daar hoeven ze niks aan te veranderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    donnaycq

    • 20 juni 2021 10:55
    Lokale moeders hеbben Аnоniеme SЕХ nodig!
    Вeriсht en vraag оm tе nеuкеn!
    -
    https://bit.ly/3wEHfXa