Dyer geeft toe dat er 1,6 keer zoveel Xbox 360's als PS3's zijn verkocht, maar hij geeft aan dat deze verhouding niet opgaat in de gameverkoop. Dat komt volgens hem doordat PS3-versies van multiplatformgames vaak exclusieve content hebben.

"Als je kunt kiezen tussen de PS3-versie en de Xbox-versie van Mortal Kombat, welke koop je dan? Je koopt de PS3-versie, omdat je als Kratos kunt spelen", vertelt Dyer. "Hoewel Microsoft een hardwareratiovoordeel van 1,6 tegenover 1 heeft, hebben wij beter verkocht met een ratio van 1 tegenover 1. Dat komt voor een groot deel door de exclusieve content die op de disc staat. Je zult hetzelfde zien in bijna alle gevallen waarbij wij een game extra hadden gesteund met extra content op de disc of DLC."

Call of Duty

De deal die Microsoft met Activision heeft gesloten voor de Call of Duty-serie, baart Dyer geen zorgen. De map packs voor de Call of Duty-games komen een maand eerder uit op Xbox 360 dan op PlayStation 3, dat zal met Call of Duty: Modern Warfare 3 ook zo zijn, zegt Dyer. "Daardoor verkopen ze niet beter dan de index ratio, die zit precies op 1,6. Ondanks alle miljoenen die Microsoft heeft geïnvesteerd in de relatie met Activision, geven mensen niet de voorkeur aan een 360-versie voor de PS3-versie."