Sony deelt toegankelijkheidsopties van God of War Ragnarok

Sony deelt toegankelijkheidsopties van God of War Ragnarok

Sony heeft de toegankelijkheidsopties van het aankomende PlayStation-spel God of War Ragnarok gedeeld.

Dat deed het bedrijf in een artikel op PlayStation Blog. In navolging van PlayStation-games als The Last of Us: Part Two en Spider-Man: Miles Morales krijgt de game een grote hoeveelheid toegankelijkheidsopties om bijvoorbeeld spelers met een handicap tegemoet te komen.

Spelers kunnen onder andere de in-game tekst vergroten, de contrast opschroeven om beelden duidelijker te zien en een auto-sprint-optie aanzetten. Ook kan men er voor zorgen dat er in beeld wordt weergegeven waar een geluid vandaan komt. Alle details zijn in het artikel te lezen.

Sony heeft ook een nieuwe versie van de eerder getoonde trailer van de game uitgebracht. Hierin wordt met audio beschreven wat er te zien is, maar verder is de trailer hetzelfde.

Sony heeft nog altijd geen releasedatum voor God of War Ragnarok gegeven, maar eerder liet het bedrijf wel weten dat de game nog dit jaar op PlayStation 5 en PlayStation 4 moet verschijnen.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

De optie om in game tekst beter leesbaar te maken zou in meer games mogen komen. Zo af en toe met sommige spellen moet ik nog bijna in de tv kruipen om te lezen wat er uberhaupt staat. Nu wordt dat gelukkig steeds beter en is dat in meer games geimplementeerd, maar toch mis ik het ik die optie bij veel spellen nog.

0
test

@Lavalera Ja inderdaad zeg. Ik heb het bij alle spelen van afgelopen generatie die ik speel. De letters zijn zo klein dat ik op 1 meter van mijn tv moet gaan zitten. Terwijl met de xbox 360 generatie ik daar nooit last van had.

0
test

Deze gebruiker is verwijderd

0

Aanbevolen voor jou