Sociologie The Sims 2 uitgelegd door Will Wright | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Will Wright is een begaafd man. Naast SimCity is hij namelijk ook verantwoordelijk voor het concept van het monstersucces The Sims. The Sims werd - en wordt nog steeds - door alle lagen van de bevolking gespeeld, en om zo'n game te kunnen bedenken moet je zeker over een flinke kennis van het werelddenken beschikken. Een interview met Will Wright is dan ook niet altijd even makkelijk te doorgronden, zoals we vandaag kunnen lezen op GameSpot.

De website heeft namelijk een praatje met Wright kunnen houden over diens aankomende game The Sims 2 en de gedachten die erachter liggen. Waarom sloeg The Sims aan, wat zijn de grote veranderingen in The Sims 2 en wat voor gevolgen zullen deze veranderingen hebben?Will Wright: I think by exploring the bad side you're really just mapping the envelope of the system…you're getting a sense of how far off you can go. The good side is more of your creative palette. For example: Now I'm going to sit down and I'm going to do my favorite family, or I'm going to tell a story, or I'm going to re-create my favorite sitcom or whatever. I think that side feels like it's a bit broader creatively. Everybody has a different definition of the good side. So that's probably a more expansive landscape that people will explore. And that's where people get more imaginative, in a sense, and it also reflects more on their personality. The bad side just a kind of exploration.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou