Soccer Story verschijnt op 29 november

Soccer Story verschijnt op 29 november

Soccer Story is vanaf 29 november verkrijgbaar op pc en consoles.

Dat hebben uitgever No More Robots en ontwikkelaar PanicBarn aangekondigd. Het spel verschijnt op die datum op Steam, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en Nintendo Switch. 

Gisteren maakte Microsoft al bekend dat de game op die dag ook op Xbox Game Pass komt te staan. Een eerder aangekondigde Google Stadia-versie is inmiddels geannuleerd.

In Soccer Story lossen spelers allerlei missies en puzzels op door te voetballen. De game moet in totaal meer dan vijftien uur aan gameplay bevatten. Vanwege het concept wordt het spel vaak vergeleken met Golf Story en het vervolg Sports Story, maar de game staat los van die serie.

Hieronder valt een nieuwe trailer van Soccer Story te bekijken.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

Zin in!

0

Waarom zien alle moderne voxel games er letterlijk hetzelfde uit. Zelfde kleurenpalet, zelfde gras, zelfde rotsen, zelfde bomen, zelfde schelpjes... het is net alsof het uit een asset store getrokken wordt.

0
test

@gimbal2 Misschien is dat ook wel. Er zullen vast genoeg free assets te vinden zijn op het net. En eventueel bruikbaar met melding van de maker. Maar soms valt het wel op inderdaad. Je zou toch verwachten dat mensen unieke dingen willen maken. Bijvoorbeeld andere kleuren combinatie ofzo.

0
test

@watashi wa maurice desu. Jawel, maar als je (financiele) middelen beperkt zijn, zul je daarin keuzes moeten maken. Het is dan niet vreemd wanneer een kleine developer zich eerst en vooral op de gameplay zelf richt en (voor nu) alleen ervoor zorgt dat de game er voldoende netjes en stijlvol uitziet. Daarbij wil je ook dat gamers zich als het ware thuis gaan voelen in het spel en zich op de gameplay en storytelling zelf focussen, zodat je designs niet te absurd en te afleidend kunnen zijn. Die balans vinden kan heel lastig zijn, zodat het voor een kleine developer met minder artistieke mogelijkheden aantrekkelijker kan zijn om hierin op safe te spelen.

0

Aanbevolen voor jou