Nieuws
SNK

SNK komt volgend jaar met een nieuwe console

Veel details zijn er nog niet

Geschreven door Michel Musters op
SNK is van plan om volgend jaar een nieuwe console te lanceren, zo werd aangekondigd via Twitter.

Veel details over de console van het Japanse bedrijf zijn er nog niet. Via social media laat SNK weten dat het systeem "de eisen van gepassioneerde gamers en enthousiaste consolegamers" moet combineren.

SNK heeft jarenlange ervaring met het ontwikkelen van (arcade)games en consoles in de vorm van de NeoGeo-apparaten. Vorige maand werd nog bekend dat de Saoedische prins Mohammed bin Salman al-Saoed via zijn Misk-stichting één derde van het bedrijf heeft gekocht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Assassin's Creed Valhalla-patch lost diverse bugs op Mortal Kombat-film verschijnt op 16 april 2021 in de bioscoop
11

Reacties op: SNK komt volgend jaar met een nieuwe console

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 16 december 2020 09:30
    Mijn HDMI poorten zitten vol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    KLUUT

    • 16 december 2020 10:09
    @denver Misschien werkt deze wel via Scart :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 16 december 2020 10:38
    @denver Dit probleem heb ik trouwens ook. In de HDMI-poorten van mijn LG C9 zitten een PS5, Series X, soundbar en UDH-speler. De Switch zit nu al via de soundbar erin. Er past niets meer bij!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 16 december 2020 12:25
    @MichelMusters Jullie kennen het bestaan van HDMI splitters?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 16 december 2020 16:49
    @darkmanwls Ik ken het, maar HDMI 2.1-splitters zijn nog prijzig zover ik weet. Mocht je het tegendeel kunnen bewijzen, graag!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 16 december 2020 18:09
    @MichelMusters maar niet zo prijzig als een hele nieuwe tv met meer poorten. Als gamer moet je wat voor je hobby over hebben he.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Thaxus

    • 16 december 2020 12:33
    @denver Het eerste dat ik mij afvroeg is of deze console ook backwards compatible zou zijn met eerdere SNK-consoles. En toen scrollde ik naar de comments en las ik jouw comment. Je hebt helemaal gelijk! #firstworldproblems

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dr-Saint

    • 16 december 2020 19:53
    @denver jup. Ps4, switch, soundbar en stadia. Meer poorten heb ik niet…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    KLUUT

    • 16 december 2020 10:07
    Lekker vaag, wat is die brug tussen gepassioneerde gamers en enthousiaste consolegamers?
    Ik mis het niet vandaag de dag dus snap ook totaal niet waarom deze console mij zou moeten overhalen en mij iets brengt wat ik nu mis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 16 december 2020 10:13
    @KLUUT misschien wel een handheld pc die via een dock ook op je tv werkt.
    Dan heb je denk ik wel elke smaak te pakken :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DaFixer

    • 16 december 2020 10:25
    Daar heb ik mijn Raspberry Pi console voor 😉