Eerder liet Tomonobu Itagaki, hoofd van ontwikkelaar Neam Ninja, nog weten gebruik te maken van het zogenaamde 'slow shutter' effect in zijn nieuwste Dead or Alive game. Via deze techniek kunnen snelle bewegingen wazig gemaakt worden, waardoor de snelheid benadrukt wordt. Al is in beweging pas echt goed te zien hoe dit eruit ziet, met onderstaande screenshots krijgen we een aardig beeld van deze speciale techniek. Dead or Alive 4 zal in Japan een launchgame worden van de Xbox 360. Omdat de console wereldwijd nog dit jaar verwacht wordt, lijkt het ons dat de release van DoA4 niet ver van de Xbox 360 launch in Europa kan zijn.

Reacties op: Slow Shutter effect in Dead or Alive 4 shots
anonymous
High polyground characters true true, maar let eens op de horizon, ofhoetewel de achtergronden zo fuzzy wuzzy:S
Edenoniphobic
Het heeft wel wat, die shuttereffecten, maar ik vind het typisch wat voor racegames (Burnout, GT4 heeft het al) en niet perse een fight-game, en idd tis echt iets voor in beweging te zien, anders krijg je alweer gezeur over "slechte textures".
anonymous
xenomorph
Oh? Ik heb volgens mij gisteren nog gelezen dat MS toch echt gezegd heeft dat de X360 dit jaar nog wereldwijd gereleased gaat worden.
GoofyZ3
anonymous
anonymous
@Goofy en Thugl!fe
Bij de schietvereniging heb ik ook geen crosshair…. *lucht*
anonymous
anonymous
je moet appels niet met peren vergelijken
Draven
anonymous
Falstaff
De grap is dat het een film is.
Als je een frame zou stilzetten in je discovery serie van zo'n monnik zou je zien dat het wel degelijk geblurred/onscherp is.
Als je dit in beweging gaat zien heb je helemaal niet door dat het geblurred is.
Hubert
strax als ie uit is en iedereen heeft het gezien, vinden ze de game vast allemaal weer vet.
Ferrali
Skeejay
Ronn
Ronn
Ronn
Legendary
Legendary