Slimme AI ziet alles in Hidden and Dangerous 2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Eind deze maand zal het eindelijk zover zijn: Hidden and Dangerous 2 zal dan in de winkel liggen. De sequal moet alles bieden wat Hidden and Dangerous in zich had, maar dan beter en geavanceerder. IGN kreeg een preview exemplaar van de game toegestuurd en ondervondt aan den lijve dat men absoluut niet stil heeft gezeten bij Illusion Softworks.Zo is de AI drastisch verbeterd. Een goed voorbeeld: in een mi ie moet je om te verder te komen een uniform van een Duitse soldaat aan trekken, om zo ongemerkt langs een peleton Duitsers te kunnen lopen. Schiet je de Duitser die je nodig hebt voor je uniform echter gewoon neer, dan zal de rest van de Duitse troepen doorhebben dat er allemaal gaten in je uniform zitten en zal je niet als Duitser aangezien worden: je bent immers nog springlevend.It can get fairly complex to call out orders in the middle of a gunfight or coordinate attacks from several angles at once. For this, there is the tactical mode. When you enter tactical mode, the camera will change to look down on your squad and the game will pause. From this interface, you can give each of the units' waypoints, commands, stances, speed of movement, and aggre ion levels. This is really the best way to begin complex attacks on areas of contention. After you've set up some orders, you can un-pause the game and watch all of the units go about their orders while still in tactical mode, or switch back to the action and watch from the ground.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou