Nieuws
Call of Duty: Advanced Warfare

'Sledgehammer maakt vervolg op Call of Duty: Advanced Warfare'

Game zou in 2025 moeten uitkomen

Geschreven door Michel Musters op
Sledgehammer Games zou werken aan een vervolg op Call of Duty: Advanced Warfare 2.

Dat meldt insider RalphsValve op Whatifgaming. Ook Call of Duty-insider Hope claimt op social media soortgelijke berichten te hebben vernomen.

Volgens de insiders zou Advanced Warfare 2 in 2025 uitkomen. Het over het algemeen betrouwbare Insider-Gaming bericht ook over de geruchten en heeft al eerder gemeld dat de nieuwe Call of Duty van Sledgehammer in dat jaar moet uitkomen.

Sledgehammer zou eerst van plan zijn geweest om het universum van Call of Duty: Vanguard verder te verkennen, maar gezien de tegenvallende kritiek rondom en verkopen van dat spel zou dat niet door gaan.

Aangezien Advanced Warfare zich in de toekomst afspeelt, zou een vervolg hierop grote gevolgen kunnen hebben voor de Warzone-games, die de gameplay van de huidige Call of Duty-releases aanhouden. De eerste Advanced Warfare introduceerde de exo-suit, waarmee spelers kort door de lucht konden zweven.

Hoe dan ook hebben Activision of Sledgehammer Games bovenstaande geruchten nog niet bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nintendo zendt Animal Crossing- en Splatoon-concerten live uit Hideo Kojima onthult op volgend event hoofdrolspeler van nieuw project
10

Reacties op: 'Sledgehammer maakt vervolg op Call of Duty: Advanced Warfare'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MikkelR1

    • 5 oktober 2022 16:04
    Wederom geruchten. 99,99% van de keren klopt er niets van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 5 oktober 2022 16:47
    @MikkelR1 Toevallig vorige week nog op een soortgelijke comment hier op GNL gereageerd, toen over de Need for Speed-geruchten… die nu uit blijken te komen inmiddels.

    Zoals ik toen ook al zei: we brengen de geruchten op GNL alleen wanneer er een goede reden is om ze aan te nemen, of wanneer ze van een over het algemeen betrouwbare bron komen. Is het 100 procent juist? Natuurlijk niet. Maar 99,99 procent onjuist? Absoluut niet! Veel van de geruchten die ik de afgelopen maanden heb geschreven hier op de site, zijn uiteindelijk waarheid gebleken.

    Hoe dan ook blijft het inderdaad een gerucht; honderd procent zeker weet je het nooit.

    Edit: ah, die comment was ook van jou, Mikkel. Zoals je dus inmiddels wel weet is dat gerucht over NfS uitgekomen… dus wat is de klacht precies?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 oktober 2022 18:15
    @MichelMusters cod geruchten zijn toch ook vaak gewoon waar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 5 oktober 2022 19:26
    @MichelMusters het internet draait de laatste tijd op volle toeren op gebied van geruchten. Sommige blijken waar, sommige niet dus daar heb je gelijk aan. Tegenwoordig zijn het vaak onbetrouwbare / vage bronnen waar deze nieuwtjes vandaan komen. Veelal vinden ze hun oorsprong in dezelfde kanalen waar iemand zn 15 seconden faam probeert te halen.

    Voeger was het zo dat de bekende gamesites contacten hadden waar de geruchten vandaan kwamen of waar ze geverifieerd werden. Hierdoor waren geruchten van een hogere nieuwswaarde dan voor mijn gevoel nu het geval is.

    En daar zit mijn beklag dan ook. Het voelt alsof alle nieuwssites over elkaar heen vallen om zsm geruchten de wereld in te smijten. Vaak met suggestieve titels waardoor je ieder artikel goed moet doorlezen om te zien of het een feit of gerucht betreft.

    Ben je dus enthousiast geworden van een nieuwtje, blijkt het wederom een gerucht te zijn en is het dus gevoelsmatig een 50/50 kans dat je net een stukje fantasie hebt zitten lezen van een random persoon op internet.

    Wellicht kan zo'n nieuwsbericht altijd voorafgegaan worden met "Gerucht: …..".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 6 oktober 2022 10:24
    @MikkelR1 Ik sta open voor een aparte, dikgedrukte 'tag' met 'gerucht' erin ofzo, maar dat is aan de techniek. Geen slecht idee! Verder proberen we altijd zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer het om een gerucht gaat. Wanneer er quotetekens om de titel staan betekent het sowieso dat iemand het claimt, niet dat het officieel is aangekondigd. Dit hebben ik en andere bezoekers je volgens mij al vaker verteld, dus echt iets om in het achterhoofd te houden! Het is niet ideaal, maar wel een snelle manier om iets duidelijk te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 5 oktober 2022 19:14
    Nice, hoop dat het waar is. Advanced warfare is na black ops 1 mijn favo cod game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 5 oktober 2022 20:00
    Top! Advanced warfare en black ops 3 toch een van mijn favorieten cods van de vorige generatie consoles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 6 oktober 2022 04:14
    Omdat Microsoft zeker wil zijn van de overname komt deze Cod op de Neo Geo, Dreamcast, cd-I en op de Atari lynx :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 6 oktober 2022 08:34
    Doe maar niet, een van de slechtste Call of Duty games die ooit uitgekomen is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 6 oktober 2022 08:53
    Oeh, ik hoop dat dit waar is. Erg genoten van deze cod. In tegenstelling tot vele andere vond ik de exosuits een verfrissende twist geven aan de cod games. Ohja en de exo zombies waren echt top.