Nieuws

Skull and Bones komt niet voor april 2022 uit

Games als Far Cry 6 en Rainbow Six Parasite wel

Geschreven door Michel Musters op
Het langverwachte Skull and Bones van Ubisoft komt niet voor april 2022 uit.

Dat heeft Ubisoft bevestigd tijdens de bekendmaking van zijn financiële jaarcijfers. De game werd in 2017 aangekondigd en is sindsdien meerdere keren uitgesteld. Ook dit fiscale jaar, dat loopt tot en met maart 2022, gaat niet gehaald worden. 

Skull and Bones werd voor het laatst in 2018 getoond en was toen een piratengame waarin spelers met schepen tegen elkaar streden op de zee. Het is niet duidelijk in hoeverre de game nu nog op die versie lijkt. 

Ubisoft bevestigde daarnaast dat het dit fiscale jaar, dat loopt tot en met maart 2022, wel de games Far Cry 6, Rainbow Six Parasite, Riders Republic, The Division: Heartland en Roller Champions uitgeeft.

Het bedrijf gaf daarnaast aan dat het minder wil leunen op AAA-gamereleases. In plaats daarvan wil het bedrijf vaker hoogstaande free-to-play-games uitbrengen. Het eerder aangekondigde The Division: Heartland is zo'n ambitieuze free-to-play-game.

Dit artikel delen:

Lees meer

HTC Vive Pro 2 aangekondigd Nieuwe Battlefield komt op twee generaties consoles uit
17

Reacties op: Skull and Bones komt niet voor april 2022 uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 12 mei 2021 08:51
    Zit echt niet te wachten op deze game persoonlijk, ik haat ook altijd dat varen in assasins creed games. Ik wil liever wat horen over Beyond good and evil 2 wat ik er van gezien had zag er heel groot uit kwa wereld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 12 mei 2021 11:11
    @hulstpower Betond Good and Evil 2 heb ik helemaal geen vertrouwen meer in. Alles wat ik tot nu toe gezien heb deed mij helemaal niet denken aan die game van toen. Ze hebben gewoon iets nieuws bedacht en daar Beyond Good and Evil op geplakt om er meteen een markt voor te hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 12 mei 2021 11:14
    @Ziminar heb 1 nooit gespeeld wel beelden van gezien en ik snap wel wat je bedoelt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 12 mei 2021 15:13
    @hulstpower Exact ik probeer dat zoveel mogelijk over te slaan. Is geen reet aan en heeft niets van doen met AC. Oke dat het in Black Flag zat.. maar daarna hadden ze er wat mij betreft direct mee mogen kappen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 12 mei 2021 16:02
    @kleinekoosjer ja black flag viel het nog meer en was het leuk voor toen maar daarna was ik er helemaal klaar mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 12 mei 2021 09:03
    Ze zijn al jaren bezig dus wat moet ik ervan verwachten.

    Ubisof kennende een buggy game met een season pass en een heleboel koopbare "rotzooi".

    Een piratengame lijkt mij best wel tof maar dan van Sid Meier graag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 12 mei 2021 09:40
    Jammer, enige andere goede piraten game op dit moment is Sea Of Thieves maar die laat ook nog weleens te wensen over

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robbert.

    • 12 mei 2021 10:30
    Deze game en Beyond Good & Evil 2 gaan het daglicht nooit zien vrees ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 12 mei 2021 10:52
    Gelooft er nog iemand dat dit wat wordt? Misschien maar beter om dit project uit zijn lijden te verlossen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 12 mei 2021 11:11
    Waarschijnlijk was de XP booster nog niet af, dat is geloof ik de enige reden dat Ubisoft een game zal uitstellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 12 mei 2021 11:19
    Ik ben net als hulstpower benieuwd naar Beyond Good and Evil 2, echter ben ik het ook weer eens met Ziminar dat deel 2 absoluut weinig op deel 1 lijkt, maar goed we zagen uiteindelijk maar een klein gedeelte van de game dus alles is nog mogelijk.

    Betwijfel dat deel 2 er ooit komt gezien je er geen fluit meer van hoort, eerst was het dat de huidge console`s van toen (PS4 en Xbox One) niet krachtig genoeg waren en nu is de PS5 en XSX er en hoor je nog geen fluit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Dokter Caspari

    • 12 mei 2021 12:40
    Hadden zie hier een full-blown Piraten SP RPG van gemaakt, dan was ik om (waarom bestaat dit nog niet? Die fucking meuk van een Rysen 2 tel ik niet mee, wat een bagger-game). Maar enkel een zee-gevechten simulator daar zit ik niet op te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 12 mei 2021 13:35
    @Dokter Caspari Ja maar een goede RPG is heel veel werk.

    Alleen het varen kan gekopieerd worden uit Assassin's Creed en hoppa klaar!

    Waarom het dan zo lang moet duren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 12 mei 2021 14:38
    @bigds9fan "een goede RPG is heel veel werk"
    Kortom niets voor Ubisoft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 12 mei 2021 16:15
    @Ziminar
    Ubisoft werkt heel hard, probleem is meer dat Ubisoft de meest politiek geleide game-uitgever is van de hele wereld.
    Daarmee bedoel ik dat zo'n beetje alles wat developers doen of willen doen, eerst langs allerlei leidinggevende moet. Daarom is er vaak sprake van zeer beperkte creativiteit in het eindproduct.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 12 mei 2021 16:20
    @Dokter Caspari
    Ik durf te wedden dat de meeste ontwikkelaars aan het spel dat ook graag willen/wilden. Maar dat Ubisoft zeer moeilijk doet hierover, omdat zij graag games uitgeven die bewezen succesvol kunnen zijn.
    Daarom merk je dat er vaak pas verandering is in een franchise, zodra iets niet meer verkoopt. Of dat er creatieve ideeën verwerkt worden.
    Bij Ubisoft werken heel veel getalenteerde ontwikkelaars, dat wéét ik. Maar als je voor ieder minuscuul detail moet vragen of het mag worden aangepast, dan wordt de creativiteit er echt onderdrukt.

    Tegenovergestelde is overigens Naughty Dog, daar zijn er zelfs geen managers of producers… met als gevolg dat iedereen best wel vrij mag doen wat hij of zij wilt. Met als resultaat een animatie vaak vijfmaal gemaakt wordt, omdat een perfectionist niet weet wanneer die moet stoppen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 12 mei 2021 13:37
    Ben hier wel benieuwd naar, hoop op een Black Sails gevoel.