Nadat ontwikkelaar 2015 eerder al een multiplayerdemo van haar vietnam-shooter Men of Valor: Vietnam uitbracht, is het vandaag de beurt aan een singleplayerdemo. Hierin krijg je de kans om één missie uit de beklemmende singleplayercampaign van het spel te spelen. In deze missie dien je een stadje te infiltreren en daar verschillende objectives te volbrengen. De demo weegt maar liefst 430 MB en is te downloaden bij
Worthplaying en
3D Gamers. Je systeem zal aan de volgende eisen moeten voldoen om de demo behoorlijk te kunnen spelen:MINIMUM CONFIGURATION
DirectX® 9.0c-compliant 64 MB 3D video card with hardware T&L and pixel shader support
Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP operating system
1.3 GHz Intel® Pentium® 4 or AMD® Athlon™ processor or equivalent
256 MB RAM
590 MB of uncompressed hard disk space for game files
DirectX® 9.0c (included)
DirectX®-compatible sound card and speakers or headphones
4X CD-ROM drive
Microsoft®-compatible mouse, keyboard
Broadband/LAN, DSL or faster Internet connection for online play
Met dank aan Kingsadist voor het melden van dit nieuws.
Reacties op: Singleplayerdemo van Men of Valor: Vietnam beschikbaar
SumatroX
Gurbezz
slyrullez
Untitled Player
ig uit!
Gurbezz
Gurbezz
Juggernaut
anonymous
Acco
GargoyleSla
Nou gurbezz bewijst maar weer hoe goed je bent schijnbaar is die lage AI terecht
anonymous
anonymous
Met een 9700 pro kun je nog heel goed gamen op 1024 high detail.
Maar ik ben zelf niet snel tevreden en wil minstens op 1280 kunnen gamen Kan gelukkig nog een hoop spellen op 1600 draaien.
anonymous
Kom es met argumenten man…of reageer gewoon niet.
Deze game is aardig goed vind ik. Ik vind em beter dan bv. Pacific Assault kwa gameplay en graphics,
AI, tsjah, Gurbezz.. daar hebben we nu denk ik wel genoeg op gezegd
Nog is het niet je van het, maar wederom in Pacific Assault ook niet beter..
Ik ben alleen nog niet overtuigd om de game te kopen, liever nog een extra demootje om te spelen
Gurbezz
Gurbezz
Kingsadist
- Graphics: Misschien ben ik niet de beste persoon om dit te omschrijven, aangezien ik een GROOT aantal grafische bugs had; elk stukje groen in het spel (en geloof me, dat zijn er heel wat) knipperde zo nu en dan grijs of bleef voortdurend grijs. Verder beweegt de camera zich sneller dan de speler (vooral te merken wanneer je doodgaat; het beeld doet alsof je valt, maar je karakter valt alleen op zijn knieën). Verder is het grafisch in orde, nergens overdonderen, maar NVidia kaarten kunnen bugs en glitches verwachten.
- Geluid: Wapengeluiden zijn waardeloos, voice-acting is overdreven en slecht geacteerd, doch realistisch (de tekst). De muziek is redelijk, maar voelt uit zijn plaats. En dan doemt de vraag op: Waar zijn de 60s lieden?
- Gameplay: Waardeloos. Een trail-based run-and-gunner met nadruk op trail-and-error. Weliswaar is het bedekkende gras hier redelijk effectief, de rare controls en gameplaykeuzen laten veel te wensen over. Dingen die gewoon NIET KLOPPEN: 1) je kunt niet lopen terwijl je richt, 2) je kunt alleen leunen terwijl je richt, 3) je kunt niet springen (???), 4) je kunt niet door houten hutjes heen schieten, 5) je kunt niet rennen, 6) geen iron-sights. Mede hierdoor speelt het spel langzaam, klungelig en onhandig en is er gewoon geen plezier uit te halen. Je voelt je zo beperkt in je bewegingen; het is net of je door modder waadt. Dat mocht dan wel zo nu en dan gebeuren in Vietnam, maar in een game wil ik me toch wel ietwat kunnen verweren tegen respawnende vijanden en onlogisch geplaatste vallen
- Goede punten: Het script en de manier waarop de situatie word weergegeven (totale onzekerheid over de vijand, media die alleen aan hun beelden denkt) is realistisch en redelijk in beeld gebracht.
Al met al een waardeloos, hopeloos spel dat voor op mij geen enkele aantrekkingskracht uitoefent. Sloom, log, traag, saai, brokkelig en duf; een reeks van woorden die je al gauw te binnen schieten. Laat ma
Sgt.NightFire
noknok
En hoe doen ze dat dan en waar zien zij aan op wat voor niveau jij/ik zit ?
noknok
noknok