We hebben je een e-mail gestuurd!
Ga naar je inbox om je mail adres te verifiëren en je registratie te voltooien.
Oops… er ging wat mis.
Ons team heeft een bericht gehad en is het probleem aan het verhelpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.
Dit token is niet meer valide.
Als je zojuist een account hebt aangemaakt probeer dan in te loggen.
Je aanvraag is verstuurd
Er is een e-mail verstuurd naar .
Wachtwoord herstellen
Je wachtwoord is aangepast.
Bevestigingsmail verstuurd!
Check je mail (op het adres wat je ingevuld hebt).
In de mail zit de bevestigings link waarmee je vraag zichtbaar wordt.
Reacties op: Singleplayer Halo 5 is tussen 8 en 12 uur lang
Zashj
darkmanwls
Zashj
Cor9
darkmanwls
Cor9
En wie zegt dat dit niet voldoende is? Single players van FPS zijn doorgaans niet langer dan 6-8 uur. Misschien wordt er in deze 8-12 uur wel een heel interessant verhaal verteld.
Je betaalt bij een game voor het totaalplaatje. Bij de Witcher is dat SP. Bij RS:Siege is dat MP. Bij Halo is dat SP en MP. De meeste mensen kopen Halo om de MP te spelen. Het is dus niet verwonderlijk dat de meeste content zich in het MP deel van de game bevindt.
Hoe lang was trouwens de SP van Half Life 2, of Portal? Pure SP games. Niet veel langer dan die van Halo. Zodra een pure FPS te lang duurt, wordt het saai. Nog iets om in je achterhoofd te houden.
Maar omdat deze game 'maar' een SP heeft van 8-12 uur kunnen ze die SP net zo goed schrappen? En ik ben degene die een 'argument van niks' maakt? Alles wat jij zegt is ofwel feitelijk niet juist, ofwel onzinnig.
ShadowX
Kan me wel vinden in darkmanwls ze reactie.
darkmanwls
Zashj
Zoals ShadowX zegt, de meeste kopen HALO voor beide.
De SP van CoD & BF zijn doorgaans niet langer dan 6-8 uur ja.. en daar baseer jij dan maar gelijk alle FPS'ers op ?
Half Life 2 heeft een 15-20 uur SP campaign, dus dat is zeker niet hetzelfde.
En dat een FPS snel saai wordt, baseer je dat ook op feiten ?
Cor9
HL2 is een pure SP game die kennelijk niet veel langer is dan Halo (dat ook nog meer focust op MP). Als je kijkt naar de lengte van alle FPS SPs, zie je dat ze nooit veel langer duren dan 8-12u. HL2 komt er mee weg omdat het constant nieuwe wapens/mechanics introduceert (bijv. gravity gun). Normaal gesproken wordt een SP game saai na ong. 12u. Dit baseer ik op het feit dat de meest geprezen SP games van FPS/TPS/action games meestal niet langer duren dan 8-12u (The Last of Us, Metro, Halo SP, Bioshock, Arkham games, etc.). Die games hadden makkelijk langer kunnen duren door de toevoeging van een paar maps/vijanden/characters, maar de ontwikkelaar kiest er bewust voor de game niet te lang te maken.
Zashj
En als je dan ziet dat een DLC van The Witcher 3 al met gemak boven de 10 uur gameplay komt, waarom moet een game waar je de volle mep voor moet neerleggen en die ook nog eens bordevol LORE zit waarover ze fantastische verhalen kunnen schrijven dan maar zo kort zijn.
Ik vind het gewoon jammer dat ze dan de SP spelers dan niet net zo tegemoet komen als de MP spelers, terwijl ze wel dezelfde prijs moeten neerleggen.
Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat de game en het verhaal niet goed zullen zijn ofzo, maar gewoon een beetje te kort ten opzichte van de prijs.
DarkRuleR
Jeuhhhhh!!!!
Wormpaul
ShadowX
fluf
Voor mij zijn juist de grote rpg's met een verhaal van 100 uur reden om ze in de winkel te laten liggen aangezien ik de tijd niet heb om dat in één verhaal te stoppen.
Master Lucky
Ik speel Halo voornamelijk zelf voor de Campaign. Het gehele verhaal van Halo, zowel games, boeken (15 stuks momenteel) en comics vind ik tot dusver een bijzonder goed uitgewerkt verhaal hebben. Er zijn genoeg events die direct of indirect naar een ander event toe te leiden zijn. En dat maak je niet vaak meer mee.
oropher
fluf
VVG-Gamer
NextKid