Dat onthult Sloclap in een interview met journalist Steve Taylor. Op Twittter verduidelijkt Taylor dat de toevoeging vergelijkbaar is met die in Metroid Dread, die deze week een extra eenvoudige en extra uitdagende moeilijkheidsgraad ontving. Bij die laatste moeten spelers de gehele game opnieuw beginnen wanneer ze worden geraakt door een vijand.
Ook krijgt de game duidelijkere ondertiteling, een High Contrast-modus op PlayStation en het geluid van voetstappen wanneer spelers tegen een muur lopen wordt verwijderd. Verder melden spelers dat de grootte van de interface niet altijd correct kan worden aangepast en dat het toewijzen van knoppen niet naar behoren werkt.
Sifu verscheen op 8 februari voor PlayStation 5, PlayStation 4 en pc. De game kreeg op Gamer.nl een 8,5:
"Sifu kost je wellicht een aantal jaren van je eigen leven, maar is al die uren training meer dan waard."
Reacties op: Sifu krijgt lagere en hogere moeilijkheidsgraad
coola
TheDeeGee
Sommige mensen (zoals ik) willen gewoon een Content Tourist zijn.
Vaiio
Ben gewoon geen 'git gud' gamer, heb ik ook helemaal geen tijd voor en zin in in de spaarzame uurtjes die ik kan gamen.
Michael-Raymond-Clayton