Nieuws

Shioli Kutsuna krijgt rol in nieuw Hideo Kojima-spel

Onthuld met nieuwe teaserafbeelding

Geschreven door Marvin Toepoel op
Gamemaker Hideo Kojima heeft weer een acteur onthult die meewerkt aan zijn volgende game. Het gaat om de Japans-Australische actrice Shioli Kutsuna.

Dat blijkt uit een teaserafbeelding op de website van Kojima Productions, de studio van Hideo Kojima. Er is eerst een afbeelding te zien met de tekst “How come?” (grof vertaald “Hoe kan dat?”), die wordt opgevolgd door een afbeelding van actrice Shioli Kutsuna met de tekst “Waar ben ik?”.

Wanneer de afbeelding terugverandert naar “how come?”, is onderaan een nog onbekend logo te zien. Mogelijk is dit een nieuwe hint van Hideo Kojima: er is een soort abstracte octopus te zien waar enkele harpoenen in steken.

Shioli Kutsuna is een Japans-Australische actrice die vooral bekendheid verwierf met haar rol als Yukio in Deadpool 2. Ze is ook te zien in de films Murder Mystery en The Outsider, en heeft een rol in de serie Invasion. Kutsuna heeft ook een rol gehad in een game, ze sprak de stem in van Melia in Xenoblade Chronicles (2010).

Met een soortgelijke afbeelding onthulde Kojima Productions eerder al dat actrice Elle Fanning een rol in de nieuwe game krijgt. Er zijn verder nog geen details over het spel. Het is onduidelijk of het om een al aangekondigde game gaat die Kojima maakt met gebruik van Microsofts cloudtechnologie. Ook gaan er geruchten over een horrorgame genaamd Overdose en een vervolg op Death Stranding.

Bron: Kojima Productions

Dit artikel delen:

Lees meer

HBO’s The Last of Us-serie verschijnt waarschijnlijk in januari Modern Warfare 2 doet terugdenken aan het oude Call of Duty
14

Reacties op: Shioli Kutsuna krijgt rol in nieuw Hideo Kojima-spel

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ulysses

    • 1 november 2022 12:55
    Meester Hideo moet stoppen, hij maakt alleen nog games die hij snapt. Hanky Panky had beter een nieuwe Silent Hill kunnen uitbrengen met del Toro samen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 november 2022 13:49
    Vind haar op zich wel een goede actrice.

    Ben echt benieuwd wat voor game dit gaat worden. Kan in ieder geval haast niet mis gaan met meesterbrein Hideo Kojima aan het roer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 1 november 2022 14:52
    @coola ik ben ook erg benieuwd. Ik hoop eigenlijk een nieuwe stealth game. Sinds MGS5 is er geen stealth game meer uitgekomen met zulke goede gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 november 2022 15:23
    @DarkSlide.nl

    Ja zou idd weer vet zijn.

    Maar wat het ook word aan gameplay zal het niet liggen die heeft Hideo Kojima altijd wel on point.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 1 november 2022 14:31
    Kan mij het nou schelen welke bekende koppen erin voor komen, heb het is over gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 1 november 2022 14:49
    @Mmo-veteran misschien als je het lief vraagt, in het Japans, wil hij wel antwoorden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 1 november 2022 15:20
    @Mmo-veteran Dat wordt lastig. Want hij houdt helemaal niet van gameplay games. Het beste wat hij zou kunnen doen is een Until dawn achtige game maken. Met een heel vet verhaal. En af en toe wat Quick time events en waar je keuzes dient te maken. Dan weer een Death stranding game waar weinig gameplay inzit die mij in ieder geval niet kon boeien..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gertjun

    • 1 november 2022 15:36
    @Snoop213 Ik heb Death Stranding via PS Plus op mijn PS5 gezet en ongeveer anderhalf-twee uur gespeeld. De sfeer van de game vind ik echt fantastisch, maar door die (gebrek aan) gameplay is het toch blijven liggen. Iedere keer als ik weer door mijn bibliotheek kijk om iets uit te zoeken om te spelen dan scroll ik die game toch weer voorbij. De continue stroom aan goede games die ik wil spelen helpt ook niet echt mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 1 november 2022 15:41
    @Gertjun Ja ik had precies hetzelfde. Ik mis echt leuke gameplay. En daar heb ik geen moeite mee als de game er voor gebouwd is. Zoals dit As Dusk Falls en The Quarry want daar zijn die games voor bedoeld. Maar ik wil dit niet in een open wereld game zoals Death Stranding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 1 november 2022 17:00
    @Snoop213 death stranding kan je game niet zijn, maar zit echt wel kwaliteit in en ook op gameplay vlak had het af en toe best wel uitdagingen het bouwt langzaam op ja, maar heb echt genoten van de game. In tegenstelling tot as dusk falls what een aaneenschakeling van cliches is met nog een een spuuglelijke artstijl

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 1 november 2022 17:57
    @TripleR40 Ja smaken kunnen dan echt verschillen wat niet erg is. Ik vond de gameplay echt heel erg saai. Maar ik heb met het verhaal van as dusk falls meer dan prima vermaakt. En die game komt zeker in de top 10. En ik vond de artstyle prachtig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 2 november 2022 01:37
    @Snoop213 Hahah ja zo zie je maar het is voor iedereen anders. Ik heb me weer verrassend goed vermaakt met Midnight fight express daar heb ik hier niemand over gehoord staat volgens mij ook op gamepass

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ferio

    • 1 november 2022 15:50
    Death stranding 2 aub… ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 november 2022 15:53
    @Ferio

    Zou awesome zijn want een game met zo'n awesome verhaal en diepgaande gameplay heb ik wel weer zin in. Maar het zou ook erg bruut zijn als dit om die horror game van Hideo gaat.