Nieuws
Shakedown Hawaii

Shakedown: Hawaii vanaf morgen verkrijgbaar op PlayStation 5

Mensen die de game al op een andere Sony-console hebben, kunnen hem gratis downloaden

Geschreven door Michel Musters op
De actiegame Shakedown: Hawaii is vanaf morgen verkrijgbaar op PlayStation 5.

Dat heeft Vblank Entertainment aangekondigd. Mensen die het spel al op PlayStation 4, PlayStation 3 of Vita hebben, kunnen de PS5-versie gratis downloaden.

Shakedown: Hawaii verscheen vorig jaar op PlayStation 3, Vita, Switch en Epic Games Store. Daarna kwam de game onder andere naar PS3, Wii U, Wii, 3DS en Steam.

Shakedown: Hawaii is van de makers van de indiehit Retro City Rampage. In het spel krijgen spelers controle over een oudere CEO van een bedrijf, die na de ondergang van zijn diverse zaken iets moet doen. Hij besluit alle zaken op het eiland te vernietigen zodat hij eigenaar is van alles dat overblijft. Hieronder is een eerder verschenen trailer te bekijken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Live om 14:30 uur: Wouter host de Monday Mash-Up Twee wapens van Monster Hunter Rise uitgelicht
8

Reacties op: Shakedown: Hawaii vanaf morgen verkrijgbaar op PlayStation 5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 december 2020 13:52
    "Shakedown: Hawaii verscheen vorig jaar op PlayStation 3, Vita, Switch en Epic Games Store. Daarna kwam de game onder andere naar PS3, Wii U, Wii, 3DS en Steam."

    Ik vermoed dat 1 van die playstation 3 vermeldingen in dat lijstje ps4 moet zijn.
    Toch wat zorgvuldiger jullie posts controleren voor je t online gooit joh.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wejow

    • 14 december 2020 20:01
    @darkmanwls
    Controleer jij je eigen post dan ook even op hoofdletters en leestekens?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 december 2020 20:57
    @Wejow Ik ben geen professionele journalist. Jij bent vast zo iemand die mee doet aan idols en dan tegen de jury gaat zeggen dat zij ook niet kunnen zingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wejow

    • 15 december 2020 14:57
    @darkmanwls
    Iemand die niet kan zingen en uit frustratie professionals afkraakt…. Iemand die niet foutloos kan schrijven die uit verveling(?) professionals afkraakt… Snap je 'm ook? 😂😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 15 december 2020 17:50
    @Wejow Ik snap m hoor, hoef je ook niet bepaald een genie voor te zijn. Echter kraak ik niemand af, ik wijs ze op groffe fouten in de informatie die ze geven, dat is wat anders dan een spelfoutje hier of daar. Bovendien mag je van een "professional" zoals jij het zelf zegt een bepaalde standaard verwachten, zoals bijvoorbeeld een bron artikel goed lezen, en goed overnemen. En niet inmiddels al TWEE keer verkeerd op je site pleuren.
    Maar goed die nuance zal wel aan je voorbij gaan.
    Bovendien zaten er in die jury mensen die al lang en breed hun sporen in de muziek verdiend hebben.

    En als een loodgieter jouw kraan verkeerd maakt, accepteer jij dan ook als hij zegt "zelf kan je t niet beter"?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wejow

    • 15 december 2020 18:59
    @darkmanwls
    Een 'groffe' fout? 😂 Dat is pas een grove fout! Maar goed, per ongeluk 'ps3' typen ipv 'ps4', vind ik niet zo ernstig hoor. Het blijft mensenwerk. Iedereen maakt foutjes. Jij en ik ook. Dat is eigenlijk alles wat ik duidelijk probeer te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 15 december 2020 19:28
    @Wejow Dat is niet de fout waar ik op doel, Ze maken veel vaker fouten.
    En groffe fout kan ook gewoon hoor.
    https://www.schrijfwijzer.nl/taalvragen/verwarwoordenboek/verwarwoord/239/groffe-grove

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ewart

    • 14 december 2020 23:38
    Rustaaagh