Nieuws
Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider ontvangt plotseling PlayStation 5-update

Ook Series X-versie lijkt update te krijgen

Geschreven door Jacco Peek op
Shadow of the Tomb Raider-ontving deze week plots een update voor PlayStation 5.

Dat merkt Eurogamer op. Update 2.01 voegt volgens de omschrijving '4K-ondersteuning in zestig frames per seconde' toe. 

Ook voegde Microsoft deze week een 'optimized for Xbox Series X/S'-label toe aan de game in de Microsoft Store. Het lijkt er dus ook de Xbox-versie spoedig een update ontvangt.

Shadow of the Tomb Raider verscheen in 2018 en is het derde en laatste deel uit de meest recente Tomb Raider-trilogie. De game brengt Lara naar de Peruaanse Jungle, waar ze een apocalyps probeert te stoppen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Activion Blizzard heeft een systemisch probleem - Ron en Erik Podcast 343 Ex-Blizzard-baas: 'ik schaam me'
10

Reacties op: Shadow of the Tomb Raider ontvangt plotseling PlayStation 5-update

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Raziel

    • 25 juli 2021 15:55
    Mooi! Ik heb ooit de game gekocht, maar nooit gespeeld.
    Dan wacht ik er mooi mee totdat de PS5 Pro uitkomt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 25 juli 2021 16:00
    @Raziel
    Waarom wachten op de Pro dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Raziel

    • 25 juli 2021 16:28
    @CroniC
    Ik wil niet eerst de PS5 kopen en dan later de Pro. Zou natuurlijk tegen die tijd de PS5 kunnen verkopen. Maar ik wacht altijd een jaar of twee voordat ik instap.
    Je hebt dan een ruime keuze uit games etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sall3mander

    • 25 juli 2021 20:13
    @Raziel kan je ook gelijk wachten op de PS6 :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Raziel

    • 25 juli 2021 23:10
    @Sall3mander
    Haha ja he.
    Met de ps4 werd een maand nadat ik hem kocht bekend gemaakt dat er een Pro versie kwam. Dit keer wacht ik daar op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 26 juli 2021 14:23
    @Raziel
    Ok fair enough. Dan hoop ik voor je dat de Pro niet te lang op zich laat wachten ;)
    Ik heb geluk gehad en kon een 5 kopen. Maar pik zelf de Pro ook wel op als die er is.
    Sowieso klaar voor BF2042 :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 25 juli 2021 16:09
    waarom is mijn post gelabeld als "Post is considered spam"?
    Ik had een gewone opmerking willen plaatsen over de game…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 25 juli 2021 18:41
    @mole28

    Misschien rare leestekens geplaatst?
    Aangezien url’s die naar rare dingen linken vaak van die gekke tekens bevatten hebben ze die dingen als spam aangemerkt volgens mij.
    Anders weet ik het ook niet. Ik heb dat ook heel vaak.
    Bijna altijd moet ik een post editen omdat het spam is. Of aangemerkt als

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 25 juli 2021 20:30
    @mole28 Het is tenenkrommend irritant. En al edit je alles wat ook maar riekt naar spam eruit, dan lukt 't nog vaak niet. Hoop dat het snel eens aangepakt wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    zandmannetje

    • 25 juli 2021 21:03
    @clandestine666 Ik denk dat het helaas wel nodig is. Beter dit dan al die spam die hier eerder in de comments geplaatst werd. Het leek wel een streaming dienst.