Shadow of the Sun vervangt FPS Asylum | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Mi chien herinneren sommigen nog wel wat we een tijdje geleden een tweetal nieuwtjes hadden over Asylum, een horror-FPS die werd ontwikkeld door DarkBlack. Helaas is dit spel van de aardbodem verdwenen vanwege financiële problemen met de uitgever van het spel waardoor de makers van het spel ook zonder geld kwamen te zitten. Maar men werkt vrolijk verder onder de naam HotHead aan de gisteren aangekondigde game Shadow of the Sun voor, in tegenstelling tot wat we gisteren wisten te vertellen, PS2, PC, Xbox en Gamecube.

HomeLan had een interview met de makers en vroeg onder andere naar de setting van de game:HomeLAN - What sort of locations and settings will be seen in Shadow of the Sun?

Tony Charlton - For the style of the locations we have took inspiration from Lord of the Rings and the medieval period, giving the game a middle earth look and feel with a gothic undertone. We feel this is the perfect scenario for Shadow of the Sun. The Locations will range from vampire prisons, vast wooded areas, peasant villages and terrifying Vampire castles. There will be plenty of visual variety to excite and enthral the player. Het volledige interview over deze erg aparte FPS kan je hier lezen. Het spel zal gebruik maken van de Renderware technologie voor de graphics en de Havoc engine voor de physics. Het spel is helaas pas 2 maanden in ontwikkeling dus we zullen nog even moeten wachten tot de release.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou