Alle info die ik vind over Serious Sam is nieuws en ook dit interview van wireplay. Een afgevaardigde van wireplay sprak met programmeur van Serious Sam: Dean Sekulic. Deze First Person Shooter gaat het naar mijn idee helemaal maken en mensen die dat niet geloven moeten de test demo maar eens downloaden.Lots of people have remarked that SS has a very Doomy feel to it, at a time when most developers seem to be concentrating on slower gameplay in First Person Shooters. It's very refreshing, but what made you decide to go this way?

It's simple. Here at Croteam, we're not just game developers, we're gamers also (from the dawn of home-computer games, on ZX-Spectrum, Commodore 64, and later Amiga). We noticed one interesting thing: since Doom and MDK, there were not many games that honour that frantic action style. That's a shame. So we decided to revitalize old style gaming. I hope it will be a success, not only for Serious Sam, but for the whole forgotten game-genre.

Helemaal mee eens! De good-old Doomlike shooters met veel monsters moeten terug..

Mocht het je allemaal even te veel worden en je wilt je ei kwijt, dan kan je dat altijd even doen op ons Gamers Forum. En vergeet het interview niet