Serious Sam 2 ook op Xbox en PS2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Onze Poolse vrienden van FPP News hadden een interview met Davor Hunski, hoofd ontwerper van het beruchte Croteam. Via het interview kom je te weten dat men 4 jaar bezig is geweest met Serious Sam en de Serious Engine, dat deel 2 vijftig procent langer is dan deel 1 en meer effecten en puzzels zal bevatten. Daarnaast kan je ook lezen dat deel 2 in de Sam trilogie ook op de Xbox en PS2 zal verschijnen.12. Did the AI of computer oponnents changed a lot? DH: No actually. We added some tactics to enemies and that makes them harder to kill, but we simply can't do much more. Because if we would, we would have to cut down number of enemies, and that wouldn't be real Serious Sam any more. Would you be able to survive attack of 30 smart enemies? When you have more than enough problems with 30 stupid ones. We will do something about it in future project of oursNog een paar maanden en dan zal het aantal RSI gevallen weer flink toenemen .
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou