Nog zo'n drie weken en dan zou het derde deel in de Driver serie moeten uitkomen. Niet zomaar een titel, want uitgeveri Atari hoopt namelijk 10.000.000 exemplaren van Driv3r te verkopen. Het spel moet ook een benchmark in het genre worden dat zich makkelijk met alle GTAs en GTA wannabees kan meten.

De meeste gamers zullen zich waarschijnlijk nog het drama van "Enter The Matrix" herinneren. Een extreem matige titel, die dankzij alle reclame en Matrix hype toch nog zeer goed verkocht, maar bij veel gamers een zeer nare nasmaak achterliet. Zoals gezegd moet Driv3r een killer-game worden, er lijken echter zeer donkere wolken boven de titel te hangen. Eurogamer mocht een zeer recente build spelen, en hoewel het spel een aantal aardige features bevat, zijn er een aantal essentiele gameplay elementen niet in orde. De camera, controls en AI zouden namelijk het chroom van een trekhaak zuigen. We're hesitant to be too quick to criticise elements of the game which may well come together at the last minute. It would be irresponsible and misleading to do so, but for Driv3r to be a critical success and fulfil its evidently massive commercial potential, Reflections categorically cannot afford to release the game with the third-person action elements in the state that they are in in this current build. Put simply, the entire third-person control system feels sluggish, the combat/shooting is currently nowhere near the standard it needs to be, and the enemy behaviour is, to put it in the most diplomatic terms possible, just not ready yet. Het is natuurlijk nog veel te vroeg om een titel, die op 21 juni moet uitkomen, nu al te beoordelen. De gespeelde versie was een preview versie, maar het geeft zeker te denken, want kan men deze fouten er op tijd uithalen?