Nieuws

Seksuele animaties Street Fighter 5 voor release aangepast

Animaties Cammy en R. Mika aangepast

Geschreven door Michel Musters op
Capcom heeft enkele animaties in de aankomende vechtgame Street Fighter 5 aangepast, mogelijk om de game minder seksueel te laten ogen. Dit viel een bezoeker van het gameforum NeoGAF op.

De game heeft meerdere bètatests gekregen. Wanneer de oude versie met de meest recente versie wordt vergeleken, is te zien dat enkele animaties van vrouwelijke personages R. Mika en Cammy is aangepast. Zo slaat R. Mika niet meer op haar eigen achterwerk. 

Het is niet bekend waarom Capcom de animaties heeft aangepast, maar vermoedelijk wil het een bepaalde seksuele lading uit de game halen. Personages in Street Fighter 5 zijn echter nog altijd schaars gekleed. De game verschijnt op 16 februari voor pc en PlayStation 4.

De plaatjes hieronder tonen de animatie zoals hij eerst was, en zoals hij nu is.

Bron: NeoGAF

Dit artikel delen:

Lees meer

Deze week op Gamer.nl: Grote games en game-pc's 'The Banner Saga 2 uitgesteld naar 2016'
11

Reacties op: Seksuele animaties Street Fighter 5 voor release aangepast

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jelster

    • 9 november 2015 12:50
    Meteen de pre-order gecancelled. Het lijkt wel of de hele gamebusiness naar de kleuterklas gaat opschuiven.
    Meer bloot graag.
    Zoals Quiet in MGSV5 bijvoorbeeld. Mooiste stukje uit het hele spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wootism

    • 9 november 2015 13:11
    wtf…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MOBevents

    • 9 november 2015 13:13
    Helemaal mee eens! Micro transacties om de kleuters makkelijk voordeel te geven ook niet vergeten! 18+ games zijn niet voor niets 18+ wellicht eerst net zo gaan controleren als sigaretten en alcohol?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 9 november 2015 13:02
    De politiek correct politie maakt overuren de laatste tijd, zie naast dit nieuws o.a. de ophef over de slave leia outfit ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Forsythia

    • 9 november 2015 18:18
    Helemaal mee eens, ben er eigenlijk helemaal klaar mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 9 november 2015 13:18
    Shit ! weer niet fappen als ik gewonnen heb ! ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 9 november 2015 13:28
    pretentieuze moraalridders aan het kruis!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shoarma

    • 9 november 2015 14:50
    Beetje raar, dit is toch een fighter, daar hoort een beetje billenkoek wel bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Defiance

    • 10 november 2015 08:30
    Nou, eigenlijk best oké. Ik heb me er mateloos aan gestoord hoe de puberale seksuele fantasiën in dit spel de overhand kregen. Ik heb me altijd erg vermaakt met Street Fighter 2 en was al tijden op zoek naar een goede vervanger. De seksuele onzin in de nieuwe versies weerhielden me juist van aanschaf…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 10 november 2015 09:24
    Welke seksuele onzin? ik heb alle streetfighters gespeeld en ik heb toch echt niets overdreven seksueels gezien. Doel je wellicht op Poison? Want die zag er al zo uit in de eerste final fight, nog voor dat street fighter 2 uit kwam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ComicsReader

    • 10 november 2015 08:32
    Dit is niet alleen aan de gang in games inderdaad, ook films. En zeker ook in comics.
    Men schiet nogal door in het zogeheten politiek correcte geneuzel.
    Geen geld aan uitgeven, werkt het beste.