Nieuws
Assassin's Creed Odyssey

Seizoenspas Assassin's Creed Odyssey bevat remaster van AC3

Ook gratis extra content staat op de planning

Geschreven door Michel Musters op
Ubisoft heeft bekendgemaakt wat spelers van Assassin's Creed Odyssey krijgen als ze de seizoenspas kopen.

Eén van de dingen die spelers ontvangen met een seizoenspas is een remaster van Assassin's Creed 3. De game speelt zich af in Amerika in de achttiende eeuw, aan het begin van de Amerikaanse Revolutie. De remaster - die ook los beschikbaar komt - moet in maart 2019 verschijnen en in 4K en HDR op PS4 Pro, Xbox One X en pc te spelen zijn.

In december verschijnt voor seizoenspashouders First Blade, een avontuur van "de eerste held die het iconische verborgen mes draagt en de geschiedenis verandert". De tweede uitbreiding komt in de lente van volgend jaar uit en heet The Fate of Atlantis. Hierin bezoeken spelers de legendarische gezonden stad uit mythes en vechten ze tegen goddelijke vijanden.

De seizoenspas ontvangen spelers wanneer ze de Gold, Ultimate, Spartan en Pantheon versies van de game kopen. De seizoenspas kan ook los gekocht worden, maar daar is nog geen prijs van bekend.

Er komt ook gratis extra content naar Odyssey, dat onder andere uit nieuwe verhalen en in-game events bestaat. Zo komt er een episodische quest genaamd The Lost Tales of Greece, waarin "bekende gezichten en nieuwe personages uit de wereld van Assassin's Creed Odyssey voorkomen". Elke week verschijnt er ook een krachtig nieuw schip of moordenaar in de game die opgejaagd kan worden. Ook zullen er dagelijkse en wekelijks contracten beschikbaar zijn.

Ook keert de Discovery Tour-modus uit Origins terug. De modus laat spelers Griekenland ontdekken en geeft informatie over allerlei gebeurtenissen en gebouwen uit die tijd, zonder conflicten of een tijdlimiet. De modus moet ergens na de release van de game verschijnen. Tot slot komen er ook nieuwe monsterlijke wezens om te verslaan en een New Game Plus-modus na de lancering.

Assassin's Creed Odyssey verschijnt op 2 oktober voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Challenge modus voor Jurassic World: Evolution nu beschikbaar Grote hoeveelheid Final Fantasy-games voor Switch in aankomst
21

Reacties op: Seizoenspas Assassin's Creed Odyssey bevat remaster van AC3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Marcus88

    • 14 september 2018 08:30
    imo is assassins creed 3 de slechtste in de reeks. ik kon mij er echt niet vermaken en vond het super saai.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 14 september 2018 09:13
    @Marcus88 eens. Deze vond ik ver beneden de maat. Hier is de serie voor mij dan ook geëindigd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 september 2018 10:00
    @Jumpman Vreemd, ik hoor dat veel, maar ik vind 3 nog steeds een van de beste delen, eigenlijk alleen Black Flag vind ik beter. Zo zie je maar weer dat meningen nogal kunnen verschillen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 14 september 2018 10:45
    @darkmanwls komt denk ik ook doordat het verhaal te lang begon te worden. Interesse was al minder en dat zal zeker bepalend zijn geweest. Tot en met dat deel kocht ik alle assassins Creed games en altijd de meest luxe editie. Heb ook geen spijt van alle delen dat ik ze gekocht hebt maar voor mij hield de serie hier op. Soms denk ik nog wel eens om een nieuw deel te gaan halen maar soortgelijke heb ik met God of war. Deel 3 op ps3 was het laatste wat ik gespeeld heb en hoor veel goeie verhalen over het nieuwste deel maar het kan me nog niet entausiast krijgen om het te kopen.

    Wat ik van de nieuwste AC gezien hebt spreekt me zeker wel aan maar of het genoeg is om weer een deel te proberen moet nog uitblijken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 september 2018 10:56
    @Jumpman ik vond vooral de toevoeging van de boog als wapen erg tof, en het jagen en het varen. Plus dat het character eens niet met een zwaard vecht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 14 september 2018 12:51
    @darkmanwls die aanpassingen waren zeker goed, grafisch voor die tijd fantastisch, animaties van de bewegingen waren beter en zelfs leek het AI tijdens de gevechten een stukje voorwaarts te zijn gegaan. Een hele hoop plus punten dat zeker maar ik denk dat als brotherhood en recelations er niet tussen zaten ik het spel met meer plezier had gespeeld. Het was toen te veel te snel achter elkaar hetzelfde

    De nieuwste AC ziet er ook interessant uit en misschien waag ik me er weer eens aan maar denk dat voor mij de beste delen deel 1 en 2 blijven qua verhaal en qua sfeer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 14 september 2018 11:37
    @darkmanwls Kan ik mij wel in vinden. Heb in totaal 2 Assassins delen volledig uit gespeeld, oa deel 3. Ik kan mij ook niet vinden in Connor als middelmatig karakter.

    Nu Origins aan het spelen en dat wordt probs de 3e game die ik helemaal door speel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sven

    • 14 september 2018 12:54
    @darkmanwls Ja inderdaad, want ik vond deel 3 nog wel erg leuk. Ben afgehaakt in de serie bij black flag. Mijn favoriet blijft toch deel 1. Misschien dat deel 2 beter uitgewerkt was ed., maar dat WOW effect dat ik bij deel 1 had heb ik daarna nooit meer gehad in de serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 september 2018 10:32
    @Marcus88

    Ik vind deel 3 toch best wel een leuke game ( ondanks Connor niet zo'n awesome protagonist is, al kan ik zijn naïviteit wel begrijpen) het verhaal was interessant en gameplay was leuk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 14 september 2018 11:02
    @coola Vond deel 3 juist heel vet.

    Het begin met vervolgend die grote onthulling dat Haytham een Tempelier is.

    Dan de mooie landschappen en het jagen op wild.

    Heb nu al weer zin in de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 september 2018 11:16
    @bigds9fan

    Het is idd een hele vette game alleen moet ik toegeven dat Connor ten opzichte van haytham en de andere speelbare personages ( behalve Altair in het eerste deel, in Revelations is altair wel meer likeable) een stuk minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 14 september 2018 13:01
    @coola Dat wel maar dat past ook wel weer bij het personage.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 september 2018 11:17
    @bigds9fan Ik denk dat ik m ook maar weer eens installeer, heb er nu ook weer zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 september 2018 08:54
    Awesome dat betekent dus dat we Hopelijk krijgen we dan ook


    De Discovery Tour van Origins was echt heel erg interessant en de Discovery Tour van Odyssey ga ik dus ook zeker doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 september 2018 10:01
    @coola Ik denk dat ik deze ook wel weer ga proberen. Al was t maar omdat de griekse mythologie mij enorm interesseert. Origins heb ik overgeslagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 14 september 2018 14:03
    Het wordt bij Odysey wel de eerste keer dat ik een vrouwelijke kant kies. (meestal als de optie bestaat, Skyrim, Dragon AGe, Mass Effect, WoW, maak ik gewoon een man) maar die Alexios heeft zo'n pauper voice actor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 14 september 2018 14:11
    @Krytuun

    Ik vind dat Griekse accent van Alexios echt geweldig. Over the top maar geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 14 september 2018 14:15
    @coola Dat kan en mag natuurlijk. Ik schreef mijn mening als feit, dat had ik ff anders moeten formuleren. Maar ik vind die van Kasandra subtiel genoeg, ik heb die demo gespeeld op gamescom en stoorde me zo aan dat overdreven accent. Ik ken een paar Grieken, en die praten niet zo overdreven, die hebben wel een accent, maar dat klinkt toch wel anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 14 september 2018 22:44
    @Krytuun Ik ben het met je eens hier over. Ik vond vanaf het begin de stem van Alexios niet zo bijzonder. Voor mij zal het waarschijnlijk ook kassandra worden. Het maakt mij overigens geen zak uit of ik als man of vrouw speel het is uiteindelijk toch maar een spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 14 september 2018 14:21
    @coola vooral de O en de S klinken heel anders.