Nieuws
Sea of Thieves

Seizoen 8 van Sea Of Thieves gaat 22 november van start

De game krijgt nieuwe Adventures en Mysteries

Geschreven door Tijn Kranen op
Op 22 november kunnen spelers aan de slag met het nieuwe seizoen van Sea of Thieves.

Dat maakte ontwikkelaar Rare bekend op Twitter. Het nieuwe seizoen belooft nieuwe Adventures en Mysteries met zich mee te brengen, alsmede een nieuwe Plunder Pass.

Daarnaast kondigt de ontwikkelaar aan op 18 november een livestream uit te zenden, waarin meer nieuwe content van het achtste seizoen onthuld wordt. Ook worden tijdens de livestream de resultaten getoond van het 'Return of the Damned'-avontuur, waarin spelers een keuze konden maken die de verhaallijn van de game zal beïnvloeden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sonic Frontiers heeft volgens regisseur nog 'lange weg te gaan' Open bèta Battlefield Mobile nu speelbaar in Azië
11

Reacties op: Seizoen 8 van Sea Of Thieves gaat 22 november van start

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    BobbyDigitaL

    • 13 november 2022 18:36
    Zolang deze game geen pve servers of een coop mode heeft zal ik het niet meer spelen, toen de game pas uit was veel gespeeld maar bijna iedere keer gestopt door mensen die het leuk vinden om andere spelers te grieven. Vooral het opwachten bij de havens was erg irritant.

    Erg jammer want het is een leuke game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 13 november 2022 18:42
    @BobbyDigitaL de game is ondertussen veel beter geworden hoor. Een heus verschil met vroeger qua content.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BobbyDigitaL

    • 13 november 2022 18:51
    @do365nic Met de content heb ik ook geen probleem, het probleem voor mij ligt bij andere spelers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 13 november 2022 21:00
    @BobbyDigitaL kan ik me heel goed voorstellen hoor, zeker als je alleen speelt is het soms echt afzien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 13 november 2022 20:19
    @BobbyDigitaL
    Om precies dezelfde reden ben ik ook gestopt! Een hele avond zitten varen, mooie loot aan boord en dan door kleuters die je opwachten afgemaakt worden. Met een shotgun wachten ze je op tot je respawnt op je boot.
    Mensen die zeggen het hoort bij het spel. Dat klopt misschien wel. Maar het haalt voor mij veel fun weg. Ik wacht ook op PVE-servers. Als die er niet komen is het geen gemis, maar de game raak ik nu in ieder geval niet meer aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BobbyDigitaL

    • 13 november 2022 22:16
    @ShadowKiller Ik denk dat als er een pve/coop beschikbaar was dat er veel meer mensen zouden spelen, beetje gemiste kans van Rare.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 14 november 2022 18:37
    @ShadowKiller
    Maar dat is het ook gewoon. Het hoort bij het spel. Dat maakt het juist spannend. Keuzes maken. Neem ik het risico om door te varen, of lever ik de loot nu in….
    Als dat element wegvalt, vind ik alle spanning in de game wegvaren.

    En heeft trouwens niks met "kleuters" te maken. Het is een piratengame, dat is wat piraten doen.

    Dus misschien gewoon niet jullie spel en het laten voor wat het is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 14 november 2022 19:03
    @Akira
    Als spelers je met een shotgun gaan opwachten zodra je respawnt noem ik het kleuters.
    Maar niet mijn game dus. :) zoals ik al zei het is geen gemis. Mochten er ooit PVE servers komen dan ga ik het wel weer eens spelen. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 november 2022 21:26
    @BobbyDigitaL heb het ook tijdje gespeeld, maar kwam zelfde andere spelers tegen. Misschien beetje geluk gehad dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ebiker

    • 14 november 2022 15:32
    'T zal wel aan mij liggen… Ik heb hem vorig jaar via de gamepass een keertje geprobeerd, maar snapte er niks van. De instapdrempel ligt voor deze gamer te hoog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 15 november 2022 08:37
    Ik speel hem af en toe met wat vrienden,zoveel uren heb ik er nog niet in gestoken, maar van griefers heb ik nog ni veel last gehad