Nieuws
Streets of Rage 4

Sega kondigt Streets of Rage 4 aan

Met graphics ontwikkeld door de studio achter de Wonder Boy-remake

Geschreven door Michel Musters op
Sega brengt Streets of Rage 4 uit, zo heeft de uitgever aangekondigd.

De game wordt ontwikkeld door Lizardcube (bekend van de Wonder Boy: The Dragon's Trap-remake), Dotemu en Guard Crush Games. Hoofdpersonages Axel en Blaze keren weer terug en schitteren naast een derde, vrouwelijke personage.

De Streets of Rage-trilogie verscheen begin jaren '90 en bood side-scrolling beat'em-up actie voor twee spelers. Streets of Rage 4 lijkt eenzelfde soort ervaring te gaan bieden.

De systemen waarop de game verschijnt of de releasedatum zijn nog niet aangekondigd. Hieronder is al wel de eerste trailer te zien, inclusief een paar korte gameplayfragmenten.

Dit artikel delen:

Lees meer

Xbox All Access officieel aangekondigd voor Verenigde Staten CD Projekt Red brengt Cyberpunk 2077-gameplayvideo uit
11

Reacties op: Sega kondigt Streets of Rage 4 aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • warcryptic

    • 28 augustus 2018 08:51
    Groot fan van deze franchise. Geweldig om het te zien terugkeren.

    Gezien de kwaliteit van de Wonder boy remake kan ik alleen maar hopen dat ze SoF een succesvolle terugkeer kunnen geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bassie11

    • 28 augustus 2018 09:33
    SoR 2 helemaal kapot gespeeld op de megadrive en laatst nog de xbox versie gespeeld. Good old times! Hopelijk gata het wel meer richting SoR 2, toch wel de beste van de 3…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 28 augustus 2018 10:51
    moet eerlijk zeggen dat de videobeelden me totaal niet echt warm maken, ik weet niet waarom, maar ik vind de originele streets of rage er interessanter uit zien dan dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 28 augustus 2018 11:22
    Dit lijkt mij een leuke 4player co-op spel.
    Weet iemand toevallig wanneer Double Dragon V in de Nederlandse PS store uitkomt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 augustus 2018 12:08
    Capcom, luisteren jullie? Dit willen we ook van final fight.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • warcryptic

    • 28 augustus 2018 12:18
    YES PLEASE!

    Alleen ik ben bang Capcom kennende dat je alleen Guy krijgt als speelbaar character en de rest mag je bijkopen als DLC, met als toppunt Haggar voor 10+ euro :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 28 augustus 2018 15:37
    @warcryptic Final Fight was echt een topper. Hopelijk komt daar ooit nog een vervolg op!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 augustus 2018 18:16
    @warcryptic monster hunter world had ook geen enkele transactions, wie weet heeft capcom wat geleerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 28 augustus 2018 15:36
    Hopelijk komt die naar zowel de PS4 als de Xbox One.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 28 augustus 2018 21:42
    Hmmm. Vind de looks een beetje te cartoonie. Originele Street of rage spreekt mij ook meer aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 29 augustus 2018 12:27
    Hier ben ik wel enthousiasts over. Streets of rage is een echte klassieker.
    Maar dat vond ik van Double dragon ook en double dragon 4 vond ik toch wel een tikje jammer.
    Dus ik hoop dat deze game de klassieker beter herstart.