Nieuws
Sea of Thieves

'Sea of Thieves is snelst verkopende Microsoft-game op Xbox One'

Succesverhaal met piraten

Geschreven door Michel Musters op
Rare's Sea of Thieves blijkt de snelst verkochte Microsoft-game van de Xbox One-generatie.

Het is tevens de bestverkochte Windows 10-game van Microsoft Studios. Hoewel precieze cijfers ontbreken, hebben meer dan een miljoen spelers de game op de dag van lancering gespeeld en meer dan twee miljoen spelers de game in de eerste week gespeeld.

Naast de claim op Xbox Wire noemt Microsofts' Aaron Greenberg het spel ook de meest succesvolle IP van Microsoft van deze generatie. Sea of Thieves is immers ook verkrijgbaar voor iedereen die een abonnement op Game Pass heeft. Die spelers worden ook meegeteld.

Dit artikel delen:

Lees meer

Geralt laat van zich zien in SoulCalibur 6 PS Plus- en Xbox Live Gold-games van april bekendgemaakt
17

Reacties op: 'Sea of Thieves is snelst verkopende Microsoft-game op Xbox One'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Humpdog

    • 29 maart 2018 09:37
    tja als er niet veel anders beschikbaar is.

    Voor diegene die hebben gekocht veel plezier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zorewin

    • 29 maart 2018 13:01
    @Humpdog Eens.. Wij PC gamers zijn wel meer gewent.. en dit soort lege games worden masaal genegeerd…. Wacht wel tot ie uit beta is over 2 jaar of zo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 maart 2018 17:02
    @Zorewin

    Uhmm, ik ben een pc gamer in hart en nieren en geniet volop van dit spel.
    Ieder zijn smaak, maar je kunt geen oordeel geven over een spel wat je zelf niet gespeeld hebt.

    Veel vrienden van mij zagen dit spel totaal niet zitten, tot ze hem toch maar door mij gekocht hadden. Tot op heden zijn ze iedere dag volop aan het genieten en lol te hebben met deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 29 maart 2018 10:08
    Nice! Hilarische game. Ahoiii!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 29 maart 2018 11:37
    Wat ik nog helemaal niet wist is dat sommige schatten er ook nog eens voor zorgen dat je als een lamme rondloopt wanneer je deze oppakt. Er grappig gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 maart 2018 12:12
    @fonsrutte

    Oh je hebt er nog veel meer, zo is er ook een schat die heel erg huilt.
    Deze kun je het beste boven in het kraaiennest droppen, anders loopt je ruim vol met water :p

    Zitten veel grappige dingen in stiekem.
    Gooi maar eens een emmertje kots in iemand zijn gezicht die nuchter is, die begint dan ook spontaan te kotsen haha.

    Trouwens, hoe langer jij die kist vasthoudt hoe zatter je wordt meen ik :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Apetjoek

    • 29 maart 2018 14:05
    @spreadthehate Je kunt de huilende kist ook kalmeren. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 maart 2018 14:35
    @Apetjoek

    Het wordt steeds mooier :p
    Haha, die wist ik dan ook weer niet.

    Moet je dan muziek spelen net zoals bij slangen om ze rustig te krijgen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 29 maart 2018 16:19
    @spreadthehate

    In mijn ervaring kun je alleen voorkomen dat de Chest of Sorrow je schip laat volstromen door hem op je rug te nemen en op de ladder langs het schip te hangen. Ook de Chest op de boegspriet zetten is niet voldoende, heb ik ervaren. :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 29 maart 2018 17:07
    @Swieb

    Tot op heden gooi ik deze mooi in mijn kraaiennest en geen druppeltje water in het ruim.

    Misschien heb ik gewoon mazzel gehad iedere keer :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 maart 2018 16:24
    @fonsrutte
    Die is geniaal vooral als je achterna word gezeten Door een paar hongerige piraten……

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenBlack

    • 29 maart 2018 14:22
    Het vermaak is er nog steeds met de vrienden met wie ik speel, hopelijk blijft dat voorlopig ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord Ganon

    • 29 maart 2018 20:18
    Kun je beter een Switch hebben op het moment! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 30 maart 2018 09:36
    @Lord Ganon omdat? Die heeft geen sea of thieves.. Daar gaat dit bericht toch over?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 maart 2018 20:35
    Ik wil deze game erg graag spelen aangezien hij me best leuk lijkt. Maar aangezien ik m alleen op PC wil spelen hoef ik de xbox one versie er dus niet bij. En dan houd die prijs van 70 euro me dus wel enorm tegen. En ik wil ook geen gamepass aanschaffen want daar zitten geen games bij behalve deze die ik momenteel wil spelen. Jammer vind ik dat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JanusJaķkermans

    • 30 maart 2018 10:28
    Na het spelen van de game vind ik het spel wel redelijkmgoed speelbaar maar er is zo weinig om te doen, om zo te zeggen. Ik ben zoekende naar de Dieper Liggende betekenis van deze spel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 maart 2018 11:17
    @JanusJaķkermans 42