Nieuws
Battlefield 3

Screenshots van nieuwe Battlefield-game gelekt

Screenshots missen scherpte

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn mogelijk twee onscherpe screenshots van de nieuwe, aankomende Battlefield-game gelekt.

De screenshots werden dit weekend op social media geplaatst. Volgens insider Tom Henderson - die eerder al details over de nieuwe Battlefield naar buiten heeft gebracht - zijn de screenshots echt. Vorige maand bracht Henderson schetsen uit van dezelfde scène die in de gelekte screenshots wordt getoond.

Vorige maand liet ontwikkelaar Dice weten de nieuwe Battlefield binnenkort te onthullen. Het spel moet later dit jaar uitkomen. Ook werkt het samen met diverse EA-studio's aan een mobiele Battlefield-game die volgend jaar uit moet komen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Derde Resident Evil Village-demo is nu speelbaar De creatieve dood van Activision - Ron en Erik Podcast 331
15

Reacties op: Screenshots van nieuwe Battlefield-game gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Gunzforhire

    • 3 mei 2021 09:52
    Sinds BF hardline en de versies erna bf1 en bf5 met al die cosmetic zooi, hebben de spellen mijn intresse verloren. Naast alle bugs en glitches in bf3 en bf4 waren de spellen wel goed en leuk speelbaar. Ik hoop dan ook dat ze naar die oude vertrouwde setting terug gaan, maar ea kennende worden het vast meer lootboxes en skins.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 3 mei 2021 10:13
    Dus we gaan nu tussen de tornado's door knallen?? Is dat niet beetje overdreven?
    Weer zo'n "we doen het omdat het mogelijk is" ding, terwijl het nergens op slaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 3 mei 2021 10:20
    @Exalian-1 ook gaan raket lanceringen nooit door wanneer er ook maar een kleine kans van slecht weer is ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 3 mei 2021 12:18
    @HunterSeeker Precies ;)
    In beide screenshots is het duidelijk dat "storm" iets zal zijn in de game.
    Als de screenshots en info echt zijn…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • PSPfreaky

    • 3 mei 2021 16:54
    @Exalian-1 Voeg aardbevingen, overstromingen en mogelijk ook een lawine maar toe aan dat lijstje :) Het zijn geruchten, maar deze lijken er ook in te komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 3 mei 2021 11:05
    @Exalian-1 Zullen we eerst even afwachten tot er uberhaubt iets meer bekend is dan wat korrelige gelekte sceenshots en wat vage geruchten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 3 mei 2021 12:22
    @mcbrew Je hebt gelijk, maar mijn commentaar is ook enkel gebasseerd op de info die in het artikel staat. Ik heb nog geen oordeel over het uiteindelijke spel. Dat komt pas als ie uit is en ik het gespeeld heb. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 3 mei 2021 10:26
    Wie zegt dat ze daadwerkelijk de raket willen lanceren ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 3 mei 2021 10:36
    @xeros das waar ja, ze kunnen em natuurlijk ook gewoon voor de lol op het lanceerplatform zetten zonder verdere bedoelingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • PSPfreaky

    • 3 mei 2021 17:00
    @xeros Ik hoorde dat ze Levolution (BF4) wilde toevoegen, maar dan op steroïden. Wat nou als die raket wordt losgetrokken, wordt omgeblazen en een enorme explosie veroorzaakt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 3 mei 2021 11:05
    Sinds battlefield 1942 op de pc vroeger geen battlefield meer gespeeld. Misschien probeer ik deze nieuwe als deze uitkomt, ben wel benieuwd eigenlijk.
    Vind de near-future setting wel tof eigenlijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Breadpit

    • 3 mei 2021 11:29
    Ga er maar vanuit dat dit de mobiele game is als je alleen al naar de textures kijkt op de 2e screenshot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • PSPfreaky

    • 3 mei 2021 16:57
    @Breadpit Mogelijk zijn de beelden getoond over een wat slechtere internetverbinding. Daarvan zijn weer screenshots gemaakt. De eerste gelekte screenshots van Battlefield 4 zagen er ook niet echt denderend uit.

    En mogelijk gaat dit om een eerste versie van… de reveal trailer? Who knows :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Breadpit

    • 5 mei 2021 16:55
    @PSPfreaky inderdaad who knows . We zullen zien. Dit zijn sowieso geen screenshots maar eerder foto's van een beeldscherm (schermpje). :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BertThaBest

    • 3 mei 2021 13:59
    Ik hoop nog steeds ooit op een (goed afgewerkte) Battlefield Bad Company 3, dan staat die PS5 hier waarschijnlijk vrij snel. Ik heb nog wel deel 3 en Battlefield 1 geprobeerd, maar de funfactor was gewoon véle malen lager in mijn ogen. Maar ik ben me er wel van bewust dat de kans op een nieuwe Bad Company nihiel is.

    Edit: misschien toch wel, ooit. https://gamerant.com/battlefield-bad-company-3-cancelled-leaks/

    Toch houd ik Battlefield altijd wel in de gaten, want ik heb gewoon veel plezier gehad met de franchise.