Nieuws
Scarlet Nexus

'Scarlet Nexus staat op dag van lancering op Xbox Game Pass'

Aldus vaste Xbox-insider Jeff Grubb

Geschreven door Michel Musters op
De aankomende rpg Scarlet Nexus staat op de dag van lancering op Xbox Game Pass, zo claimt journalist Jeff Grubb.

Dat meldde hij in een recente XboxEra-podcast. "Ik heb gehoord dat de game op dag één op Game Pass staat. Het ding met Game Pass-deals voor gamelanceringen is dat die grote deals pas erg laat worden gemaakt. De Outriders-deal werd waarschijnlijk een paar weken voordat het werd aangekondigd gemaakt... en we hoorden er een maand over lancering over? Of een paar weken voor lancering."

Het is dan ook nog niet officieel bevestigd dat Scarlet Nexus vanaf lancering op Game Pass komt te staan. Uitgever Bandai Namco heeft ook niets naar buiten gebracht. Grubb is over het algemeen echter goed op de hoogte van alles rondom Xbox en Game Pass - hij heeft dit en vorig jaar al meerdere malen correcte informatie voor de officiële aankondigingen gemeld.

Scarlet Nexus is een actie-rpg die wordt geregisseerd door Tales Of-maker Kenji Anabuki. De gameplay bestaat uit een mix van mêleegevechten en spelen met superkrachten, waarbij verschillende personages unieke vaardigheden kennen. Spelers kunnen dan ook kiezen uit twee campagnes: die van Yuito en Kasame. Het spel komt op 25 juni uit voor Xbox Series X en S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 en pc.

Scarlet Nexus

Dit artikel delen:

Lees meer

Twee geheime levels onthuld in Tetris Effect Alfred Hitchcock - Vertigo aangekondigd voor consoles en pc
15

Reacties op: 'Scarlet Nexus staat op dag van lancering op Xbox Game Pass'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 7 juni 2021 15:27
    Dat wisten we toch al lang? Deze zat toch in zelfde showcase als al die andere games die direct op gamepass zouden komen of vergis ik mij? Scorn, The Ascent werden toen ook getoond.. is ook allemaal gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 juni 2021 15:39
    @kleinekoosjer volgens mij werd deze game de showcase daar voor getoond en dus niet in dat lijstje als the ascent, scorn, stalker 2. Maar nu maak je me aan het twijfelen maar ik dacht dat deze er niet tussen stond.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lavalera

    • 7 juni 2021 17:29
    @hulstpower klopt was een andere showcase. Die games die koosjer en jij noemen zijn ook exclusives. Scarlet nexus is multi plat. Maar ja er was al een marketing deal dus de kans dat deze op game pass kwam was groot

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 juni 2021 17:37
    @Lavalera ja maar de games die hij en ik noemde waren bekend gemaakt als gamepass games, deze viel onder cyberpunk waar micro promotie mag maken van de games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 juni 2021 15:27
    Ik verwachte al zowat, denk dat zondag nog wel een aantal games bekend gemaakt gaan worden voor gamepass.
    Ps @michel je zegt rpg heb de demo gespeeld maar kon niet echt rpg elementen er in vinden, vond het zelf meer devil may cry achtig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 7 juni 2021 15:50
    Goeie zaak! Ben wel benieuwd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • controvi

    • 7 juni 2021 16:20
    Dat doet mij goed.
    ben helemaal invested geweest in de Trails games ("Cold steel" en "in the sky") dit wou ik als een soort "ff er tussenuit" game gebruiken

    Wist alleen niet dat hij in de gamepass zou komen dus dacht ik wacht nog wel tot na de trails games maar dit is lekker als het waar is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 7 juni 2021 19:27
    Tof van MS.
    Kijken of ik deze game waarderen kan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 7 juni 2021 19:27
    Tof van MS.
    Kijken of ik deze game waarderen kan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 juni 2021 19:56
    @xeros he kan de demo nu spelen best een lange demo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 7 juni 2021 22:25
    @hulstpower beloofd veel voor zondag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 8 juni 2021 00:33
    @Roy36NL Niet te positief worden he ;) Teleurstelling ontstaat vaak doordat je zelf te hoge verwachtingen schept .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 juni 2021 06:24
    @xeros Klopt maar ik verwacht wel een goeie show, Ben de laaste jaren heel erg van westerse rpg zoals cyberpunk, fallout, skyrim en the outer worlds dus dat ze starfield tonen is voor mij al een hele grote plus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 juni 2021 07:03
    @xeros haha nee maar denk wel dat 2022 een mooi jaar voor Xbox gaat worden en de gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 8 juni 2021 07:56
    Ja en 2023 wss nóg beter ;)