We willen niet meer zo maar verzonnen onzin in onze tactical shooters. We willen realiteit en scenes naspelen die ook echt kunnen gebeuren als je werkt voor bijvoorbeeld de Special Air Service. Dat dit developers dit ook door hebben, wordt duidelijk als we horen dat er weer een beroepsmilitair gehuurd is om te helpen bij de ontwikkeling van een game.
Zo heeft Codemasters een tijdje geleden voor Innerloops Project IGI 2 een SAS commando aangetrokken. Deze man, genaamd Chris Ryan, probeert bij te dragen aan de realiteit van het spel. Iets wat hem tot nu toe aardig lukt. HomeLAN ] How has the development team used your experience in developing the game? Chris Ryan ] Over a number of months we have worked on the weapon systems covering their capabilities which included visual and sound effects. Incorporated realistic military tactics and procedures which adds authenticity to the overall game experience. Advised on details with regards to the appearance of different characters and their equipment. HomeLAN wist contact op te nemen met de breedgeschouderde commando, welke tevens ook enkele SAS fitne boeken geschreven heeft, en deze wat vragen te stellen. Het hele interview lees je op dit adres.jaap-van-nes
Meer van deze auteur >
Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord