Nieuws

RollerCoaster Tycoon World verschijnt in december

Krijgt ook speciale edities

Geschreven door Michel Musters op
RollerCoaster Tycoon is vanaf 10 december voor pc verkrijgbaar. Dat heeft Atari aangekondigd.

De game krijgt tevens een Deluxe Edition, die twee exotische maps heeft, meer textures voor de grond, een gouden toegangspoort voor het park en een Panda-mascotte. Daarnaast komt er een Ultimate Collection-editie, waar daarnaast ook alle vorige RollerCoaster Tycoon-games in zitten.

RollerCoaster Tycoon World werd een jaar geleden onthuld, maar is al een aantal keer van ontwikkelaar gewisseld. Inmiddels werkt Nvizzio Creations al een aantal maanden aan de game. Net als in vorige games in de serie is het de bedoeling voor spelers om een eigen pretpark te bouwen.

Dit artikel delen:

Lees meer

De personages in Dragon Quest Heroes Vroege versie Nathan Drake leek op Johnny Knoxville
9

Reacties op: RollerCoaster Tycoon World verschijnt in december

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • KratosFever

    • 30 september 2015 09:32
    Dat wordt met Kerst pretparken bouwen :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 30 september 2015 10:08
    Eerst een berg reviews afwachten, de game is door te veel slechte fases gegaan om nog "puur" op de merknaam te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 september 2015 10:15
    Inderdaad, ik ga ook geen pre-order of zo doen, eerst maar eens de reviews afwachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 30 september 2015 11:12
    "De game krijgt tevens een Deluxe Edition, die twee exotische maps heeft, meer textures voor de grond"

    Jammer dat we dit dan gaan missen als "gewone" kopers.

    Dit is gewoon content uitsluiten -_-

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 30 september 2015 12:54
    Had ik ook al gezien, laat dit geen voorbode zijn voor een enorme berg aan DLC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 30 september 2015 11:10
    Dit keer geen pre order ook, wacht geduldig een review af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 30 september 2015 11:30
    Mooi, een kerst cadeau voor mijn vriendin hoef ik niet meer te zoeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 30 september 2015 11:50
    say wuuuuut??? dat is echt supersnel opeens!

    wordt er aan de ene kant blij van…aan de andere kant twijfel ik nu ernstig aan de kwaliteit, het spel leek ver van af /compleet bij de laatste demo's die getoond waren, performance dropte af en toe gigantisch op de demo pc's, er werd gesproken over allerlei zaken die nog niet geimplementeerd waren.. en nu zou het binnen 2 maanden uitkomen?

    Nou goed…met veel hulp van de community komt het met de content mogelijk allemaal wel goed. laten we het hopen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 30 september 2015 22:54
    Parkitect it is